کد خبر: ۵۴۳۰۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
نکته قابل توجه اینجاست که قدرت علیخانی در حالی مدعی محبوبیت هاشمی می شود که با نگاهی کوچک به عملکرد هاشمی از سال 84 به بعد به خوبی می توان محبوبیت وی را در سطح جامعه و حتی محبوبیت خود علیخانی را در سال های اخیر متوجه شد . . .

بولتن نیوز : با مشخص شدن نتایج راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی در دوره نهم چهره های زیادی از جریان های سیاسی از رسیدن دوباره به کرسی های مجلس جا ماندند که یکی از این افراد که ید طولایی در حاشیه و جنجال سازی در مجلس دارد قدرت علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس معروف به شیخ قدرت بود . این نمایده اصلاح طلب که از رأی آوری دوباره خود بسیار ناراحت است اخیراٌ دور جدیدی از فعالیت هایش را بری گرفتن پست جدید با محوریت تعریف و تمجید آغاز کرده است .

به گزارش سرویس سیاسی بولتن نیوز قدرت الله علیخانی نماینده حاشیه ساز مجلس نهم که اظهار نظر های عجیب و غریبش همواره مورد توجه بوده است اخیراٌ پس از اینکه از بازگشت دوباره به ساختمان هرمی شکل میدان بهارستان نا امید شده است به فکر حضور در یک شغل جدید افتاده که برای به دست آوردن آن دور تازه ای از حمایت های ویژه اش را از هاشمی رفسنجانی آغاز کرده است .


بنا بر این گزارش اخیراٌ علیخانی در گفت و گو با روزنامه همبستگی با اشاره به ویژگی های هاشمی رفسنجانی از صبر و متانت وی تجلیل کرده و در کمال تعجب از افزایش محبوبیت هاشمی در بین مردم خبر داده است . این نماینده مجلس در مصاحبه اش به همین جا هم اکتفا نکرده و در کلماتی غلو آمیز با اشاره به شعار های اول انقلاب نامبرده را در شرایط فعلی همطراز با شهید بهشتی دانسته است .

نکته قابل توجه اینجاست که قدرت علیخانی در حالی مدعی محبوبیت هاشمی می شود که با نگاهی کوچک به عملکرد هاشمی از سال 84 به بعد به خوبی می توان محبوبیت وی را در سطح جامعه و حتی محبوبیت خود علیخانی را در سال های اخیر متوجه شد . مواضع این اصلاح طلب قدیمی که در بسیاری از موارد با مواضع حاشیه ساز هاشمی رفسنجانی هم خوانی دارد در حالی بیان می شود که مواضع وی که مورد اعتراض بسیاری از مردم و متدینین استان قزوین است قابل تأمل و شبیه به برخی سخنرانی های هاشمی همچون وارونه نشان دادن حقایق در خصوص نظام در جلسات ساختمان قدس است .

از سوی دیگر تعریف و تمجید های بی سابقه ای که این روزها از سوی قدرت علیخانی نسبت به هاشمی بیان می شود به دلیل این است که شنیده ها حاکی از آن است که هاشمی قصد دارد در حکمی وی را به عنوان مشاور خود منصوب کند اما آقای علیخانی بهتر است بیشتر از اینکه به فکر هاشمی رفسنجانی و دستاوردهای ! وی باشد به فکر خود و خانواده اش باشد چرا که فایده بیشتری برای وی دارد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها