کد خبر: ۵۴۲۰۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
ديدار برگشت تيم هاي گهر زاگرس درود و ايرانجوان بوشهر که با نتيجه صفر بر صفر به پايان رسيد باعث شد تيم لرستاني با توجه به تساوي يک بر يک در بوشهر جواز حضور در ليگ برتر فوتبال را به دست بياورد.
باشگاه خبرنگاران، در حالي که تا ساعتي ديگر ديدار برگشت 2 تيم فوتبال گهر زاگرس و ايرانجوان بوشهر در جريان پلي اف براي حضور در ليگ برتر فوتبال برگزار مي شود که جمعيتي بالغ بر 2 هزار هوادار در استاديوم حضور دارند اما اين در حالي است كه بنا به گفته خبرنگار حاضر در محل استاديوم، تنها 1000 بليت در اين ديدار به فروش رسيده است و نيمي از جمعيت حاضر در محل استاديوم پشت درهاي بسته استاديوم مانده اند.

* حواشي بازي

تماشاگران روي تير برق، دکل پروژکتور و کاميون بيرون از ورزشگاه نشسته اند در حالي که ورزشگاه 2500 نفري است اما 10 هزار نفر بازي را تماشا مي کنند؛ در حالي که اين ورزشگاه زمين تمرين کارکنان شهرداري بروجرد است.

خبرنگاران شرايط سختي براي تهيه خبر و ارسال گزارش دارند.

بازي با نتيجه صفر بر صفر به پايان رسيد و با توجه به قانون گل زده در خانه حريف گهر زاگرس ليگ برتري شد.

*محمود خرمزي: اگر ما يك گل مي زديم زنده از اين ورزشگاه بيرون نمي رفتيم

سرمربي تيم فوتبال ايران جوان بوشهر گفت: تماشاچيان خيلي دوست داشتند تيم شهرشان صعود كند اگر ما يك گل مي زديم زنده از اين ورزشگاه بيرون نمي رفتيم.

محمود خرمزي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اين ورزشگاه اصلا در حد برگزاري بازي نبود و ما مجبور شديم بازي كنيم .

تماشاگران فشار زيادي روي بازيكنان ما مي آوردند اگر ما در جريان بازي گلي به ثمر مي رسانديم آنها به زمين هجوم مي آوردند و ما زنده از خرم آباد بيرون نمي رفتيم.

وي ادامه داد: مطمئن باشيد كه گهر زاگرس صددرصد فروخته مي شود .

براي اين فوتبال خيلي متاسفم كه غير فوتبالي ها براي اين فوتبال تصميم مي گيرند و اين جريانات غير فوتبالي در ليگ يك بوجود مي آيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
چرا این خبر رو با این عنوان پخش کردید؟
همه می دونن و ثابت شده که لرها مظلوم ترین قوم ایران هستن و تاکنون خیلی تاوان دادن. و مهمان نواز ترین ملت ایران لرها هستند هر کسی یه زره انصاف داشته باشه و بشناسه اینو میدونه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها