کد خبر: ۵۴۰۹۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۷ آبان ۱۴۰۳
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، پیشنهاد روز یکشنبۀ عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر، مبنی بر آتش‌بس کوتاه‌مدت این رژیم با حماس را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، دیروز در جریان یک کنفرانس خبری مشترک با رئیس‌جمهور الجزایر، عبدالمجید تبون، در قاهره گفته بود: ما یک آتش‌بس دو روزه در نوار غزه برای مبادله چهار گروگان (اسرائیلی) با برخی زندانیان (فلسطینی) پیشنهاد دادیم تا اینکه مذاکرات به مدت ۱۰ روز برای تبدیل این آتش‌بس به یک آتش‌بس دائمی ادامه یابد.

به گزارش شبکۀ ۱۲ رژیم صهیونیستی، با وجود حمایت اکثر وزرای اسرائیل از پیشنهاد مصر، تل‌آویو به‌دلیل مخالفت نتانیاهو تصمیم به رد این توافق گرفت.

بنابر این گزارش، اسرائیل تخمین می‌زند که حدود ۱۰۱ نفر از شهروندانش همچنان تحت گروگان حماس باشند و این رژیم از این نگران است که برخی از آنها شاید در پی حملات هوایی بی‌هدف اسرائیل در این منطقۀ پرجمعیت کشته شده باشند. طبق گزارش مقامات بهداشت غزه، از زمان آغاز حملۀ وحشیانۀ اسرائیل به این منطقه نزدیک به ۴۳ هزار نفر، عمدتاً زن و کودک، کشته و بیش از ۱۰۰ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها