کد خبر: ۵۴۰۹۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۷ آبان ۱۴۰۳
نامه‌ای برای فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

 پایگاه خبری 598: در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های ایران، دکتر محمدمهدی بهداروند، طی نامه‌ای از دلاوری‌ها و فداکاری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد:

به نام خدا
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران،
امیر سرلشکر دکتر سید عبدالرحیم موسوی
با سلام و احترام،
این نامه را در حالی به نگارش در می‌آورم که قلبم مملو از احساسات عمیق و ارادت به دلاوری‌ها و فداکاری‌های نیروهای شجاع و فداکار ارتش جمهوری اسلامی ایران است. در روزهایی که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم با حملات وحشیانه خود به دنبال ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم ما هستند، دلاوران شما با جانفشانی و ایثارگری خود، بار دیگر نشان دادند که در برابر تهدیدات هیچ‌گاه سر تسلیم فرود نخواهند آورد.
حملات اخیر رژیم جعلی اسرائیل به سرزمین‌های ما، بار دیگر یادآور این حقیقت است که امنیت کشور ما تنها با فداکاری و ایستادگی نیروهای مسلح امکان‌پذیر است. شهدای عزیز ما، با نثار جان خود، نه تنها از خاک میهن دفاع کردند بلکه از عزت و کرامت ملت ایران نیز پاسداری نمودند. این دلاوری‌ها، نمادین از روحیه ایثار و فداکاری است که در تاریخ این سرزمین ریشه دارد و همواره موجب افتخار ما خواهد بود.
نیروهای شما در این نبردها، با شجاعت و همت مثال‌زدنی، نشان دادند که هیچ تهدیدی نمی‌تواند عزم راسخ آنان را متزلزل کند. هر یک از این دلیرمردان، نماینده‌ای از ملت بزرگ ایران هستند که برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور خود جانفشانی می‌کنند. آنان با آگاهی از خطرات موجود، به میدان آمده و با ایمان به حقانیت آرمان‌های خود، در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
ما به عنوان ملت ایران، همواره قدردان زحمات و فداکاری‌های شما و نیروهای تحت فرماندهی‌تان خواهیم بود. یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می‌داریم و به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت می‌گوییم. این عزیزان با نثار جان خود، درس‌هایی از شجاعت و وفاداری را برای ما به یادگار گذاشتند. امیدواریم که خانواده‌های آنان نیز بدانند که ملت ایران همواره در کنارشان خواهند بود و یاد آن‌ها را فراموش نخواهند کرد.
فرمانده محترم، بر خود لازم می‌دانم که از تلاش‌های بی‌وقفه شما در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور، آموزش نیروها و فراهم کردن امکانات لازم برای مقابله با تهدیدات تقدیر کنم. امید دارم که با همت بلند شما و تمامی فرماندهان و سربازان غیور ارتش، بتوانیم بر تمامی چالش‌ها فائق آمده و امنیت پایدار را برای سرزمین عزیزمان تأمین کنیم.
در این برهه حساس تاریخی، وظیفه ماست که نه تنها از جان خود بلکه از تمام ارزش‌ها و آرمان‌هایی که برای آن‌ها جنگیده‌ایم دفاع کنیم. باید بدانیم که هر قطره خونی که در راه وطن ریخته می‌شود، نه تنها نشانه‌ای از ایثار بلکه پیامی قوی برای نسل‌های آینده است تا بدانند که آزادی و استقلال بهایی دارد. شهدای ما الگوهایی برای جوانان این سرزمین هستند؛ الگوهایی از شجاعت، فداکاری و عشق به وطن.
ما باید همواره یاد آن‌ها را زنده نگه داریم و با تکیه بر آموزه‌های آنان، کشورمان را به سوی پیشرفت و تعالی هدایت کنیم. ارتش جمهوری اسلامی ایران باید همچنان در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها قرار داشته باشد تا دشمنان بدانند که هرگونه تعرضی به خاک مقدس ایران پاسخ قاطعی خواهد داشت.
از شما خواهشمندم تا همواره بر روحیه بالای نیروها تأکید کنید و آن‌ها را به ادامه مسیر ایثارگری تشویق نمایید. هر یک از سربازان شما باید بدانند که ملت ایران پشت آن‌ها ایستاده است و هرگز فراموش نخواهند کرد که چه کسانی جان خود را برای حفاظت از وطن فدای کردند.
در پایان، آرزوی موفقیت برای شما و تمامی نیروهای مسلح کشور را دارم. بی‌شک دلاوری‌ها و ایثارگری‌های شما در تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد ماند. امیدوارم همیشه تحت پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، وزعامت مقام معظم رهبری آیه اله خامنه ای در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارید.

با احترام، محمد مهدی بهداروند
۶/۸/۱۴۰۳

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها