کد خبر: ۵۴۰۸۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۵ آبان ۱۴۰۳
عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) تصریح کرد که عدم حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران مایه تاسف نسل‌های بی شماری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، تالی گوتلیب عضو کنست با بیان اینکه عدم حمله به ذخایر نفتی ایران یک اشتباه فاحش است، گفت که حمله نکردن به تاسیسات هسته‌ای ایران مایه تاسف نسل‌های بسیاری خواهد بود.

این مقام صهیونیست با بیان اینکه ایران با شلیک موشک‌ها به تمام مناطق اراضی اشغالی، باعث فلج اسرائیل شد گفت، ما این فرصت برای تضعیف شانس ایران جهت تبدیل شدن به قدرت هسته‌ای برای سال‌های متعددی از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه حمله به تاسیسات نظامی معادله توازن وحشت در خاورمیانه را تغییر نمی‌دهد، گفت این حمله که تنها گواه بر توانایی ما است می‌بایست به تعویق می‌افتاد.

این عضو پارلمان رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نگویید که ما با یک حمله مجموعه موشک‌های بالستیک ایران را کاملاً منهدم کردیم. متاسفانه این به منزله تسلیم شدن در مقابل دولت بایدن است که یک لحظه هم به منافع اسرائیل فکر نمی‌کند.

رژیم جعلی، بامداد امروز نقاطی از مراکز نظامی در تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفقِ سامانهٔ یکپارچۀ پدافند هوایی، آسیب‌های محدودی به برخی نقاط وارد شد.

پیشتر شبکه الجزیره به نقل از یک مقام بلندپایه آمریکایی با تأیید پایان حمله رژیم صهیونیستی به ایران نوشت که از تهران می‌خواهیم به این حمله پاسخ ندهد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها