کد خبر: ۵۴۰۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
مصطفی دنیزلی قهر کرده است . در حالی که مسوولان پرسپولیس مثل مدیر و قائم مقامش سعی دارند نشان دهند که خروج دنیزلی از ایران طبق هماهنگی ایشان بوده اما اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که دنیزلی به نشانه قهر ایران را ترک کرده است. طبق شنیده ها سرمربی پرسپولیس بعد از باخت های اخیر پرسپولیس شاهد فشارهایی غیر حرفه ای از سوی مدیریت پرسپولیس بوده که آنها را تحمل نکرده و ایران را ترک کرده .
 هرچند محمد رویانیان در رسانه ها از دنیزلی حمایت کرده و نشان می دهد که از او جواب نمی خواهد اما بعد از بازی آخر پرسپولیس و بعد از فشار پایان بازی شنیده شدن چند جمله تند از طرف مدیرعامل سبب قهر دنیزلی شده است . البته نکته مهم اینجاست که چنین اتفاقی در یکی از بازی های دیگر پرسپولیس هم رخ داده بود که انگار دنیزلی آن بار را صبر کرده بود و با تفاهم مشکل به پایان رسیده بود.طبق شنیده ها در فاصله بین دو نیمه بازی پرسپولیس والغرافه رویانیان داخل رختکن می رود و بر سر بازیکنان داد و فریاد می کند. اتفاقی که دنیزلی برنمی تابد و حتی تذکر می دهد که تکرار چنین رفتاری سبب جدا شدن او خواهد شد. رویانیان اما ظاهرا نتوانسته فشارهای بعد از ۴گله شدن های تکراری را تحمل کند و باز هم با لحن تند جلوی بازیکنان با سرمربی صحبت کرده .
از شنیده ها این طور بر می آید که ماجرای دنیزلی مرخصی نیست و او خوب می داند که پرسپولیس چه بازی مهمی را پیش رو دارد . دنیزلی قبل از این هم سابقه چنین رفتاری را دارد. او در سالی که پاس تهران در کورس قهرمانی با استقلال بود به خاطر اختلاف با مصطفی آجورلو بر سر مبالغ قرار داد پرداخت نشده بازیکنان تهران را ترک و به ترکیه . پاس بازی بعد را بدون دنیزلی مساوی کرد و همان ۲ امتیاز استقلال را به قهرمانی لیگ برتر رساند.
البته رویانیان در حال حاضر تمام تلاشش را می کند تا قبل از افشای ماجرا دنیزلی را به تهران باز گرداند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها