کد خبر: ۵۴۰۸۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۲ آبان ۱۴۰۳
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ‌از بارش شدید برف در ۲ محور استان خبر داد و گفت: ارتفاع بارش برف در جاده اسالم - خلخال به ۳۰ سانتیمتر می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری 598، فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان اظهار کرد: ارتفاع بارش شدید برف در محور اسالم - خلخال ۳۰ سانتیمتر و پونل - خلخال ۱۵ سانتیمتر می‌رسد.

سرپرست راهداری گیلان با بیان اینکه محور ماسال - گیلوان بر اثر بارش خفیف برف سفیدپوش شده است، ادامه داد: وضعیت مرزهای همجوار ما در گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل بارش شدید برف، مه غلیظ و ارتفاع برف نیز ۳۰ سانتیمتر گزارش شده است.

مرادی با اشاره به اینکه ۵۰ کیلومتر از راه‌های گیلان با حجم ۱۲۳/۵۰۰ مترمکعب در استان برفروبی شده است، ادامه داد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان در جریان است، گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها