کد خبر: ۵۴۰۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
فیلم سینمایی «راه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری با موضوع صدر اسلام، ماه مبارک رمضان به نمایش درمی‌آید.

«مهدی صباغ‌زاده» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره دریافت پروانه نمایش فیلم و زمان مناسب برای اکران فیلم سینمایی «راه بهشت» توضیح داد: فیلم نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر هیچ تغییری نکرده است و در مدت‌زمان 92 دقیقه آماده نمایش شده است.

وی در ادامه گفت: فیلم مجدداً بازبینی شده است و پروانه نمایش آن صادر شد. پخش فیلم توسط موسسه پخش فیلمیران صورت می‌گیرد.

صباغ‌زاده درباره زمان مناسب پخش فیلم توضیح داد: فیلم دارای مضمونی خاص و درباره صدر اسلام است و صحبت‌هایی شده که ماه مبارک رمضان به نمایش درآید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ربودن دل «مصعب» پسر عمیر، اشراف‌زاده مکه‌، به خاطر سیمای دلنشین و ثروت و نسب شریف‌اش حسرت دختران مکی است، اما مصعب از کودکی گرفتار عشق «زلفا»، دختر خوانده بادیه نشینی به نام «قیس» است. او می‌داند ازدواجش با «زلفا» فقیر و بی‌اصل و نسب چیزی در حد رویاست، اما پیام محمد امین (ص) که حالا خود را رسول خدا معرفی می‌کند ولوله‌ای در جان اشراف‌زاده انداخته است‌...

در این فیلم امین زندگانی، نسرین مقانلو، رضا رویگری، الهام حمیدی، رامتین خداپناهی، حسن اسدی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها