کد خبر: ۵۴۰۶۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۲ مهر ۱۴۰۳
تاکتیک رسانه‌ای رژیم صهیونیستی برای فرسودگی روانی مقاومت
مُحَلِّل

سرویس سواد رسانه پایگاه خبری 598: در روزهای اخیر، بمباران‌های صهیونیست‌ها در بیروت کمتر شده اما بمباران ذهنی مردم لبنان، منطقه و جهان از طریق اخبار فیک نه تنها کم نشده که به شدت افزایش یافته است.

 این حجم از اخبار فیک به نظر با هدف فرسودگی ذهنی و روانی رزمندگان و مردم مقاومت صورت می‌گیرد.

 در حالی که خودِ دشمن درگیر یک جنگ فرسایشی شده و در جنوب لبنان و غزه سربازان آن به شدت دچار آسیب شده‌اند، آنها قصد دارند این مسئله را با فرسودگی متقابل اما از طریق بمباران اخبار فیک جبران کنند؛ از مبادله سیدحسن نصرالله و خالی کردن پشت حزب‌الله توسط ایران تا ترور و بازداشت سردار قاآنی و پذیرش قطعنامه ۱۷۰۱ توسط حزب‌الله.

 در بیانیه اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان اما تاکید شد که مقاومت قصد عقب‌نشینی ندارد و با تاکید بر عهد خود با شهید نصرالله، به هدف قرار دادن عکا، طبریه و حیفا ادامه داده و هدف آن تخلیه اراضی اشغالی است.

 این تهدیدات صریح، تاکید بر ارتباط فرماندهی، اتاق عملیات و رزمندگان در میدان و تاکید بر اهداف، از گروهی که ساختارش منهدم شده باشد نیست و اکنون مقاومت اسلامی لبنان تحت رهبری مدبرانه یادگار فرماندهان جهادی نسل اول(حفظه‌الله) به خوبی بیشتر آسیب‌ها را ترمیم کرده و حتی خطوط ارتباطی خود را نیز بازسازی کرده است. نکات مهم دیگر در پیام ریپلای شده آمده است.

* مُحَلِّل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها