کد خبر: ۵۴۰۵۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۱ مهر ۱۴۰۳
معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور گفت: ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم که باید به ۳۰ هزار شرکت دانش بنیان برسد، سهم گیلان ۱۰۰ شرکت دانش بنیان است.

به گزارش پایگاه خبری 598، حسین افشین صبح امروز بیست و یکم مهر ماه در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در دهکده فناوری فشتام با اشاره به ویژگی‌های گیلان اظهار کرد: بیشترین نخبگان را از استان‌های شمالی خصوصا گیلان داریم که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور افزود: از پتانسیلی که در این استان وجود دارد خیلی کمتر استفاده کردیم، فضا و ظرفیت‌هایی که اینجا وجود دارد می‌تواند میزبان شرکت‌های دانش بنیان بیشتری از دیگر نقاط کشور باشد.

وی گفت: ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم که باید به ۳۰ هزار شرکت دانش بنیان برسد، سهم گیلان ۱۰۰ شرکت دانش بنیان بوده که کم است اما تنوع خوبی در حوزه‌های مختلف صنایع، شیمیایی، نانو، غذایی و غیره دارند. 

افشین با بیان اینکه هم شرکت‌های دانش بنیان و هم حوزه‌های تک باید در استان‌ها ارتقا یابند، تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید در استفاده از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی پیشگام باشند.

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: با انتصاب دکتر حق شناس به عنوان استاندار گیلان با هماهنگی و تعامل خوبی که وجود دارد، قطعا شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها