کد خبر: ۵۴۰۵۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۲۱ مهر ۱۴۰۳
متأسفانه برخی از برندهای هم نام با نوشابه های اسراییلی همچنان در ایران خرید و فروش می شود!! و مدت هاست که از مدیران برخی شرکت‌ها مثل شرکت خوشگوار خواسته شده تا در مورد برندهای کوکاکولا (Coca-Cola) پپسی،(pepsi) میراندا، (Mirinda) ۷آپ (۷up) سپرایت( spraite) و.... توضیح دهند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرگزاری حوزه: به تازگی یک سالگی عملیات طوفان الاقصی را پشت سر گذاشته ایم و در این مدت بیش از ۴۱ هزار نفر از مردم غزه که بالای ۷۰ درصد آن ها زن و کودک بوده به شهادت رسیده‌اند؛ به این آمار اضافه کنید، خانه ها و بیمارستان هایی که ویران شد، خانواده های فراوانی که آواره شدند و جنایات هولناکی که در این روزها در لبنان اتفاق می افتد از ترور ناجوانمردانه فرماندهان تا کشتار و آواره شدن مردم بی دفاع!

این عملیات که نقطه عطفی است بر صبر و اقتدار مردم مظلوم غزه ؛ سنگ محکی بود برای سنجش درجه‌ی انسانیت تمام مردم دنیا و به ویژه کشورها و ملت‌های مسلمان.

مظلومیت مردم غزه و اقدامات دد منشانه اسراییل جنایتکار به حدی بود که وجدان‌های بیدار از هر نژاد و ملیتی را از گوشه و کنار دنیا با خود همراه کرد و اعتراضات گسترده و بی سابقه ای را در کشورهای مختلف مثل آمریکا؛ انگلیس، اسپانیا، کانادا و...حتی ژاپن و کره جنوبی به دنبال داشت.

جالب است بدانید یکی از اقدامات بسیار موثر مردم در سراسر دنیا، تحریم کالاهای اسرائیلی بوده است. تا حدی که رستوران های بزرگ مک دونالد دچار چالش جدی شدند و شرکت های بزرگ نوشیدنی مثل کوکا کولا، پپسی، میراندا و... بسیاری از مشتریان خود را از دست دادند!

در این شرایط اما متأسفانه برخی از برندهای هم نام با نوشابه های اسراییلی همچنان در ایران خرید و فروش می شود!!

و مدت هاست که از مدیران برخی شرکت‌ها مثل شرکت خوشگوار خواسته شده تا در مورد برندهای کوکاکولا (Coca-Cola) پپسی،(pepsi) میراندا، (Mirinda) ۷آپ (۷up) سپرایت( spraite) و.... توضیح دهند و روشن کنند که آیا ارتباطی با شرکت اصلی اسراییلی دارند و سود فروش این برندها به جیب اسرائیل می رود یا خیر؟!

اما مع الاسف تا به امروز هیچ پاسخ دقیق و روشنی دریافت نشده است.

بنابراین حتی احتمال ارتباط این محصولات با اسرائیل جنایتکار آن قدر مهم است که خرید و فروش این محصولات متوقف شود و قطع ارتباط احتمالی و تغییر نام برند به طور جدی مطالبه شود.

این مسأله باید به طور جدی پیگیری شود؛ نکند با سهل انگاری در ریختن خون کودکان بی گناه غزه شریک باشیم.

*مصطفی محجوب

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها