کد خبر: ۵۳۹۹۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
خط و نشان فرمانده کل سپاه برای اسرائیل؛
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید و این معما زمانی برای همه حل می‌شود و دشمن عبرت خواهد گرفت که با دم شیر بازی نکند.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی دوهزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور در جمع مردمان این سرزمین باشکوه یک توفیق است، اظهار داشت: مردمان این دیار به سلحشوری، حماسه آفرینی، غیرت، جوانمردی، پشتکار و مجاهدت شهره هستند.

سردار سلامی گفت: مردمان این استان، برای ایران عزیز سرمایه‌ای فداکار و سرشار از اعتماد هستند.

وی با اشاره به حضور جمعیت وسیع در کنگره شهدای استان، ادامه داد: مردمان مؤمن، اینجا جمع شدند تا از ستاره‌های افتخاراتشان تجلیل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران، شخصیت هر قوم را به درخشش مردان و زنان آن در شرایط سخت تاریخ آن دانست و اضافه کرد: شهدا کسانی هستند که هویت دینی ما، اعتبار بین المللی ما، منزلت جهانی ما، تاریخ ما و سرنوشت ما را به زیبایی ترسیم کردند.

سردار سلامی ابراز کرد: ما زندگی را از شهدا به ارث بردیم و راه استقلال، حریت و آزادی و سربلندی، اهتزاز و آرامش ما را افتتاح کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ یک حقیقت زنده است، گفت: عاشورا یک حقیقت جاری است و زمان آن را کهنه نمی‌کند و دفاع مقدس نیز زایده عاشورا بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: عظمت و بزرگی که به ارث برده‌ایم، محصول فداکاری و جانفشانی شهیدان است و تأثیر این فداکاری تا ابد جاری است.

سردار سلامی با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز را، تا ابد مدیون شهیدان هستیم، اضافه کرد: صبر، استواری، پایداری و نجابت خانواده شهیدان نیز همانند خورشید فروزان در جامعه می‌درخشد و معنا بخش روح فضیلت هستند.

وی با بیان اینکه همه وجودمان متعلق به شهدا است و اگر این عزیزان نبودند دشمن بی‌رحمانه می‌آمد و ذلت را بر ملت حاکم می‌کرد، اظهار کرد: شهدا اجازه ندادند پیکر ایران تجزیه شود و عظمت ایران برابر فشار استکبار تحقیر شود، شهدا رمز بزرگی ما هستند و باید به آنان افتخار کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران، ادامه داد: برای ملتی که به خداوند ایمان دارد، ترس مفهومی ندارد و شهیدان هوشمندانه و هنرمندانه عمل کردند.

وی با تأکید بر آشفتگی دشمن، یادآور شد: صدها هزار نفر در پایتخت رژیم اشغالی تظاهرات می‌کنند و امروز دیگر راه نجاتی برای رژیم غاصب نیست.

سردار سلامی تصریح کرد: دشمنان طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت و این معما زمانی برای همه حل می‌شود و دشمن عبرت خواهد گرفت که با دم شیر بازی نکند.

هویت فلسطین در قلب اروپا دیده می‌شود

وی با اشاره به منفوریت و انزوای دشمن در مقابل فلسطین، ابراز کرد: فلسطین در حال بزرگ شدن است و هویت آن در قلب اروپا نیز دیده می‌شود.

وی اظهار کرد: کابوس عمل قطعی ایران، دشمن را شب و روز می‌لرزاند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات آنان را می‌بینیم.

فرمانده سپاه پاسداران، با بیان اینکه دشمن آمده تا همه چیز را از جوانان ما بگیرد، گفت: جوانان مملکت امتداد خط نورانی شهدا هستند و با درک فعالیت دشمن با آنها جنگیدند و حماسه‌ها آفریدند و دشمن را نا امید کردند.

دشمن عبرت می‌گیرد با دم شیر بازی نکند

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورد، ابراز کرد: جوانان ما به جنگ فرهنگی رفتند و مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافع امنیت شدند و با آگاهی آمدند و جهان را شگفت زده کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، ابراز کرد: اینجا سرزمین درخشش ولایتی است که کلام ولی فلسفه هدایت می‌آفریند و این سرزمین ایستاد و اجازه نداد کشور یک چهره محاصره شده به خود بگیرد و حیات اقتصادی کشور به زیبایی ادامه پیدا کرد، به بیان دیگر تحریم با ایستادگی شکسته شد و با مقاومت ضعیف شد.

دشمن عبرت می‌گیرد با دم شیر بازی نکند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به مقابله با تکفیر، یادآور شد: دشمن از بلاد اسلامی یکی پس از دیگری گریخت و در یک اتحاد عمیق اسلامی شهدا از عزت و شرف دفاع کردند.

در این مراسم سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نقش مردم کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس که در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۴ در جمع عوامل برگزاری کنگره شهدای استان عنوان شده بود، پخش شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها