کد خبر: ۵۳۹۹۹
زمان انتشار: ۰۲:۴۴     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
نقشه مسئولان فدراسيون جهاني كشتي با عدم موفقيت نمايندگان رژيم صهيونيستي در كسب سهميه براي كشتي ايران ناكام ماند.
چندي پيش بود كه بعد از عدم رويارويي فرنگي كاران كشورمان در رقابت هاي جهاني استانبول با نمايندگان رژيم صهيونيستي فيلا در نامه اي تهديدآميز ايران را تهديد به حذف از بازي هاي المپيك لندن كرده بود.
در اين نامه كه ظاهرا روي خطابش به ايران نبود و به تمام كشورهاي عضو ارسال شده بود، مسئولان فيلا عنوان كرده بودند در صورتي كه كشتي گيري در المپيك از رويارويي با نماينده رژيم صهيونيستي خودداري كند، تمام اعضاي تيم كشتي آن كشور بايد فورا به وطن شان بازگردند و به نوعي تمام اعضاي تيم از حضور در ادامه مسابقات محروم هستند.
البته به خوبي از متن اين نامه برمي آيد كه روي سخن مسئولان فدراسيون جهاني كشتي با ايران است و نه كشور ديگري؛ چون تنها ايران و كشتي گيران كشورمان هستند كه اين رژيم غاصب را به رسميت نمي شناسند.
فدراسيون جهاني كشتي نيز همانند بسياري از سازمان هاي مهم بين المللي از لابي صهيونيست بي نصيب نمانده و با فشار صهيونيست ها و در حمايت از رژيم اشغالگر قدس دست به انتشار چنين نامه اي زد، اما خوشبختانه در جريان رقابت هاي گزينشي المپيك هيچ كدام از نمايندگان رژيم صهيونيستي موفق به كسب سهميه نشدند تا خيال نمايندگان كشورمان حداقل از همگروهي با صهيونيست ها فعلا راحت شود.
به هر حال چيزي كه از شواهد برمي آيد اين است كه تا به اينجا شانس با ما يار بوده و نمايندگان رژيم صهيونيستي موفق به كسب سهميه نشدند تا شاگردان خادم و بنا قبل از اينكه به فكر قرعه رژيم صهيونيستي باشند به رقيبان فكر كنند تا حذف از المپيك.
البته نكته اي كه در اين بين باقي مي ماند سهميه اي است كه فيلا و كميته سه جانبه (متشكل از كميته بين المللي المپيك، انجمن كميته بين المللي المپيك و فدراسيون جهاني) در بعضي از اوزان براي برخي از كشورها به عنوان وايلد كارت در نظر مي گيرند (3 سهميه براي ميزبان و 3 سهميه براي ساير كشورها) بايد منتظر ماند و ديد كه آيا باز هم لابي صهيونيست ها وارد عمل مي شود تا نمايندگان كشورمان را در المپيك هم از گزند خود بي نصيب نگذارند؟
کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها