کد خبر: ۵۳۹۹۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری 598، باشگاه پرسپولیس از فرشید طاهری مسئول نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ به دلیل ثبت فسخ قراردادهای متعدد باشگاه استقلال و ثبت مجدد آن، شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است طبق دستورالعمل جدید سازمان لیگ، فسخ قرارداد بازیکنان به صورت یک‌طرفه در سازمان لیگ غیرقانونی بوده و اقدام باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد با مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و منتظر محمد با همکاری فرشید طاهری مسئول نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ غیرقانونی صورت گرفته است.

باشگاه پرسپولیس همچنین نسبت به فسخ قرارداد چند عضو کادر فنی استقلال و ثبت مجدد قرارداد مهرداد محمدی با باشگاه استقلال نیز معترض بوده و مدعی است این پرونده ابتدا باید توسط کمیته وضعیت مورد بررسی قرار می‌گرفت و حتی به ارکان قضایی فدراسیون ارجاع داده می‌شد.

پرسپولیسی‌ها نامه مربوط به شکایت خود از طاهری و باشگاه استقلال را به کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند.

باشگاه پرسپولیس دیروز و پس از امضای دوباره قرارداد مهرداد محمدی با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال با نام بردن از اقدامات غیرقانونی باشگاه استقلال در فسخ قرارداد چند بازیکن و عضو کادر فنی، از این باشگاه شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌اش، فسخ یک طرفه قرارداد و سپس امضای دوباره قرارداد مهرداد محمدی را نوعی «حرکت مزورانه و مصداق بارز دور زدن دستورالعمل سقف بودجه» دانسته است.

باشگاه پرسپولیس با اشاره به ماده ۴۹ دستورالعمل حاکم بر قراردادها به این نکته اشاره کرده که اگر مشخص شود قراردادی صوری، مزورانه یا متقلبانه باشد، علاوه تنبیه مقرر، باشگاه متخلف با تشخیص رکن قضایی باید از یک تا دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.

باشگاه پرسپولیس خواستار چه اقداماتی شده است؟

باشگاه پرسپولیس در بخش پایانی این نامه خواستار ممانعت از صدور کارت بازی و ثبت قرارداد جدید مهرداد محمدی تا زمان روشن شدن ماجرا شده است. در همین راستا باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ فوتبال خواسته که این موضوع برای پیگیری و صدور دستور لازم به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع داده شود.

البته موارد مورد اشاره باشگاه پرسپولیس تنها مختص باشگاه استقلال نبوده چرا که در آخرین بند از نامه سرخ‌پوشان به سازمان لیگ، درخواست شده که دستور لازم برای بازبینی و اصلاح رویه‌های کمیته نقل و انتقالات برای جلوگیری از رخ دادن تخلفات مشابه صادر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها