کد خبر: ۵۳۹۹۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
نماینده مردم اهواز، کارون و باوی با بیان این که صادق بیت سیاح ثابت کرد محبت اهل بیت (ع) با جان و دل مردم خوزستان عجین شده است، گفت: انتظار می‌رود وزارت ورزش در مقام مدافع حقوق ورزشکاران و ملی پوشان، نسبت به تصمیم‌های جانبدارانه برگزارکنندگان مسابقات پارالمپیک و سایر مسابقات جهانی واکنشی جدی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سیدمحسن موسوی‌زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دیسکالیفه شدن صادق بیت سیاح در پارالمپیک پاریس به دلیل نشان دادن پرچم خانم ام‌البنین، اظهراکرد: مدال افتخار خادمی اهل بیت عصمت و طهارت، گردان آویزی گرانبهاست که بر گردن شیعیان مخلص آل الله آویخته می‌شود و این با هیچ مدال طلایی قابل مقایسه نیست.

او ادامه داد: صادق بیت سیاح، برای تک تک مردم ولایتمدار ایران، قهرمانی با تقوا و پهلوانی ولایی است که ثابت کرد محبت اهل بیت (ع) با جان و دل  مردم خوزستان عجین شده است. مدعیان آزادی بیان که بارها، اسباب ترویج فحشاء را در مسابقات بین‌المللی فراهم کرده بودند بار دیگر نشان دادند که بنیان‌های اسلام  را بر نمی‌تابند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: به همت والای صادق بیت سیاح درود می‌فرستم و از وزارت ورزش و جوانان می خواهم، استقبال و تجلیلی در شأن این قهرمانی ملی برگزار کند.

او بیان کرد: انتظار می رود وزارت ورزش در مقام مدافع حقوق ورزشکاران و ملی پوشان، نسبت به تصمیم‌های جانبدارانه برگزارکنندگان مسابقات پارالمپیک و سایر مسابقات جهانی واکنشی جدی داشته باشد و با پیگیری حقوقی از طریق مجامع بین‌المللی مانع تکرار تضییع حق ورزشکاران شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها