کد خبر: ۵۳۹۵۴۶
زمان انتشار: ۱۷:۰۶     ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
صدها تن از فعالان حامی فلسطین در توکیو پایتخت ژاپن گرد هم آمده و با برگزاری راهپیمایی خواستار آزادی فلسطین شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، صدها تن از فعالان حامی فلسطین در منطقه شینجوکو توکیو تجمع کردند تا همبستگی خود را با غزه نشان دهند. این افراد به اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی که به کشته شدن بیش از ۴۰ هزار فلسطینی منجر شده است، اعتراض کردند.

روز گذشته (جمعه) هم اعتراضاتی جداگانه در پایتخت ژاپن علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه انجام شد که در آن اقشار مختلف مردم ژاپن خواهان پایان حمله نظامیان صهیونیست به غزه شدند.

رسانه‌های خبری ژاپن بر تنوع جمعیت تظاهرکنندگان تاکید کرده و اشاره کردند که این تظاهرات تفاوت‌ها در رنگ پوست، ملیت، مذهب و زبان را پشت سر گذاشته است.

راهپیمایی فعالان حامی فلسطین در توکیو، یکی از چندین تظاهراتی در سراسر جهان بود که در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شد.

به گفته مقامات وزارت بهداشت غزه، حملات رژیم صهیونیستی به کشته شدن بیش از ۴۰ هزار فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۹۳ هزار نفر منجر شده که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری با اتهام نسل‌کشی مواجه است و این دادگاه دستور توقف عملیات نظامی در شهر رفح (واقع در مرز غزه و مصر) را صادر کرده است؛ شهری که بیش از یک میلیون فلسطینی پیش از تهاجم در ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) به آن پناه برده بودند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها