کد خبر: ۵۳۹۳۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
رشته بازنده المپیک
انوشیروانی در حالی از روزهای آفتابی وزنه برداری حرف می زند که حتی یک رگه خورشید هم از میان ابرها پیدا نیست.

به گزارش پایگاه خبری 598، کاروان وزنه برداری ایران بدون حتی یک برنز به کشور بازگشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، کاروان وزنه برداری که قرار بود برای ما مدال بیاورد، بدون گوچکترین توفیقی به کار خود پایان داد تا نواب نصیرشلال سرمربی تیم بگوید ویرانه به او تحویل داده شد.

از اولین دوره حضور ایران در المپیک، سه رشته بار مدال آوری را به دوش کشیده اند: وزنه برداری (که اولین مدال ما را گرفت)، کشتی (که بیشترین مدال را برای ما آورد) و تکواندو (که به محض المپیکی شدن طلا گرفت).

این دوره هم آن طور که کیومرث هاشمی وزیر ورزش می گفت، امید کاروان ایران به 3 رشته کشتی، تکواندو و وزنه برداری بود. کشتی و تکواندو حداکثر مدال های ممکن را به دست آوردند. در این بین، وزنه برداری نه تنها با آن دو رشته رقابتی سازنده نداشت که بی هیچ حرکت و موفقیتی به سفر توریستی خود پایان داد.

این در حالی است که همه نامداران و پیشکسوتان این رشته متحد در کنار فدراسیون ایستاده اند و هیچ کسی نمی تواند اتهام تفرقه افکنی یا دشمنی به آنها بزند. این دوره تنها دوره ای است که همه در کنار فدراسیون بودند و بودجه مورد نظر هم از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در اختیار قرار گرفت؛ اما فدراسیون از انجام کمترین حرکتی ناتوان ماند. وزنه برداری ما زمانی پیشقراول مدال آوران و موفقترین رشته ما در کاروان المپیکی بود و حالا به گونه ای عمل شده که اعضای تیم وزنه برداری باید سرافکنده و پنهانی به کشور برگردند چون هزینه هایی که برای آنها شد، بازگشت نداشت. نواب نصیرشلال سرمربی تیم، در پایان کار مایوس کننده وزنه برداران ما گفت ویرانه ای به او تحویل شده که باید گفت: وقتی توان بازسازی ویرانه را نداری چرا تحویل گرفتی. و بعد باید از سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری پرسید چرا ویرانه را به فردی تحویل دادی که توان بازسازی نداشت و چرا کاری برای او نکردی که پس از این کارنامه نگران کننده و عجیب، چنین حرف عجیب تری بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها