کد خبر: ۵۳۸۸۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
بررسی میدانی بازار طلا و سکه در سبزه‌میدان نشان می‌دهد امروز هم بازار نوسانی نداشت و هر گرم طلای ۱۸ عیار با نرخ ۳ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان عرضه شد.‌

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس ۴۶ هزار و ۹۸۳ تومان و در بخش حواله ۴۳ هزار و ۸۶۹ تومان کشف قیمت شد‌.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۵۱ هزار و ۹۹ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۷۹۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۶ هزار و ۸۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم به نرخ ۳۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۴۰ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت‌.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۴ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با افزایش یک صدم درصدی به نرخ ۲۴۰۳ دلار قیمت گذاری شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها