کد خبر: ۵۳۸۷۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۸ تير ۱۴۰۳
یادداشت؛
محمد ایمانی

پایگاه خبری 598: ارتباط افکار عمومی با آقای پزشکیان، بلافاصله پس از انتخابات، از سوی برخی مشاوران مانند ظریف و آذری جهرمی و ربیعی و صالحی امیری قطع شده است.

تنها تصاویری که منتشر می شود، خرید او همراه خانواده، شرکت در هیئت‌های مختلف مذهبی و برخی دیدار‌های اشخاص و مقامات برای تبریک گفتن است.

اگر قبل از انتخابات می‌شد که امثال ظریف و آذری جهرمی و عبده تبریزی و محمد فاضلی، جای نامزد انتخابات حرف بزنند، منطقی و محترمانه نیست که همان‌ها، تصویر آقای پزشکیان را با کادر کاملا بسته و محدود بگیرند و صدایش را هم کلا قطع بکنند و صدای خود را جای صدای او بگذارند!

این مدل محدودسازی و سانسور، شائبه‌های جدی پدید می‌آورد؛ این که برخی مشاوران و اطرافیان، در جایگاه بالاتری ایستاده‌اند (خود را بالاتر می بینند) و ضمنا نگرانند حرف زدن آقای پزشکیان، حاشیه ساز شود. و یا این که ترجیح می دهند خودشان جای فرد منتخب حرف بزنند و تعیین تکلیف کنند!

پشت پرده این رفتار، هر چه که هست -هراس و نگرانی یا تکبر برخی مشاوران متنفذ- توهین به کسی است که حالا رئیس جمهور محسوب می شود. آقای پزشکیان، بازیگر خارجی نیست که بخواهند به جای او، دوبله و صداگذاری بکنند.

* محمد ایمانی

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها