کد خبر: ۵۳۸۷۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۸ تير ۱۴۰۳
محمدصادق کوشکی:
کارشناس مسایل سیاسی گفت: چند هزار صندلی خالی شده است که جبهه اصلاحات می‌خواهد تا آخرین صندلی را از آن خود کند. این‌ها شبیه آقای رئیسی نیستند که ۷۰ درصد دولت‌شان از جبهه اصلاحات بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، محمدصادق کوشکی در گفتگویی، در ارتباط با سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان از رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پزشکیان رقیب جدی تلقی نمی‌شد، اما جبهه اصلاحات و چهره‌های از این جبهه که انتخابات‌ها را تحریم کرده بودند با شکست تحریم خودشان، از آقای پزشکیان حمایت کردند که تاثیر در پیروزی ایشان داشت.

وی ادامه داد: جبهه اصلاحات طیف‌های گوناگونی دارد که بعد از پیروزی ضعیف آقای پزشکیان در یک انتخابات رقابتی شدید، خود را موثر در رای‌آوری می‌دانند و کارمزد خود را در گرفتن پست وزارتی می‌بینند. آقای پزشکیان نیز نسبت به این مسئله بی‌میل نیست. چرا که تیم یا حزب و گروه مختص به خود را ندارد و ناگزیر برای گزینش از طیف‌های مختلف اصلاحات است.

کوشکی تصریح کرد: این که آیا واقعا رای آقای پزشکیان ناشی از دعوت سران جبهه اصلاحات بوده یا رای استان‌های آذری، جای بررسی دارد. اما در هر حال جبهه اصلاحات خود را شریک اصلی در پیروزی آقای پزشکیان می‌داند. به این دلیل کارمزد خود را در گرفتن پست وزارتی و امثال این می‌دانند. البته پست‌های مخفی پُر سودتری هم داریم از جمله عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های دولتی که با مسئولیت کم درآمد و امتیازات بالایی دارند.

وی در پایان یادآور شد: چند هزار صندلی خالی شده است که جبهه اصلاحات می‌خواهد تا آخرین صندلی را از آن خود کند. این‌ها شبیه آقای رئیسی نیستند که ۷۰درصد دولت‌شان از جبهه اصلاحات بود. از کارگزاران تا بقایای جبهه مشارکت و اصلاح‌طلبان معتدل یا گروه حسن روحانی و...  در درون با همدیگر رقابت دارند و سعی می‌کنند مناسب چرب و نرم‌تری را به دست بیاورند. همه می‌دانیم شعارهای مثل شایستگی و این‌ها نیز فقط شعار بود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها