کد خبر: ۵۳۸۵۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۰ تير ۱۴۰۳
گزارش؛
جریان حامی مسعود پزشکیان به دنبال حذف نظام کارشناسی در کشور پس از پیروزی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، جریان حامی مسعود پزشکیان به دنبال حذف نظام کارشناسی در کشور پس از پیروزی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری است.

این جریان که با محوریت برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب، فعالان رسانه‌ای نزدیک به جواد آذری جهرمی و همچنین برخی فعالان رسانه‌ای اصولگرا، طی روزهای اخیر حملات خود را متوجه شخص سعید جلیلی کرده؛ این گونه استدلال می‌کند که «دولت سایه» دخالت در امور کشور و سنگ‌اندازی در مسیر دولت مستقر است.

این اظهارات این چنینی در حالی است که جلیلی و اطرافیان وی بارها هدف از تشکیل دولت سایه را ایجاد یک نظام کارشناسی برای شناسایی ظرفیت‌های کشور، بررسی مشکلات و ارائه راه‌حل برای آن عنوان کرده است.

از طرفی آنچه که با نام دولت سایه طی یازده سال گذشته فعال بوده، عملا ساز و کاری برای دخالت در ساختارهای قانونی کشور نداشته و صرفا بستری برای تشکیل جلسات تحصصی با حضور کارشناسان مختلف بوده است.

تشکیل دولت سایه آن‌جایی که در خور توجه می‌شود که بدانیم این تشکیلات بارها به کمک دولت‌های یازده، دوازده و سیزدهم و با ارائه نظرات کارشناسی، گره‌گشای برخی مشکلات کشور در این دولت‌ها بوده است.

با همه این تفاصیل جریان پیروز در انتخابات به همراه برخی فعالان رسانه‌ای که نامزد مدنظرشان در دور اول انتخابات شکست خورد، با هدف خالص‌سازی جریان سیاسی کشور و همچنین به قصد انتقام از مردم رای‌دهنده به سعید جلیلی، در پی محدود کردن این شخصیت سیاسی و اطرافیان وی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها