کد خبر: ۵۳۸۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
کوچک‌زاده در تذکر آیین‌نامه‌ای خطاب به نقوی حسینی:
کوچک‌زاده خطاب به نقوی حسینی نماینده ورامین گفت: شما که می‌گویید کار کمیسیون شوراها در بررسی این لایحه زد و بند سیاسی بود آیا صحیح است که ما هم بگوییم شما با زد و بند سیاسی در مجلس رأی آوردید و نماینده شدید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه در تذکری آیین نامه‌ای و با استناد به ماده 77 و بند 11 ماده 23 ایین نامه داخلی مجلس در خصوص سخنان نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و در مخالفت با لایحه اصلاح حوزه‌های انتخابیه آن را یک زد و بند سیاسی تلقی کرده بود، اظهار داشت: کار دقیق و کارشناسی بود و کاری که نتیجه‌اش به درد مردم بخورد به ادبیات درست و مناسب نیاز دارد.

وی افزود: در خصوص لایحه اصلاح حوزه‌های انتخابیه ماه‌ها وقت صرف شده است و تعداد زیادی از نمایندگان چه در کمیسیون شوراها و چه نمایندگان عضو کمیسیون‌های دیگر در این خصوص پیشنهاداتی آوردند و در کمیسیون شوراها در خصوص آن بحث و بررسی شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: این لایحه شاید اشکالاتی نیز داشته باشد و انتقاداتی به آن وارد باشد اما شایسته نیست که این کار و زحمت کمیسیون شوراها را زد و بند سیاسی بنامیم.

وی در پایان سخنان خود با انتقاد از این رویه گفت که این گونه سخنان فضای مجلس را از خدمت به مردم و بررسی‌های کارشناسانه دور می‌کند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: آقای نقوی حسینی نباید این لفظ را می‌گفتند اما شما هم اکنون نباید در جواب ایشان این جمله را می گفتید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها