کد خبر: ۵۳۸۱۲۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۰۷ تير ۱۴۰۳
یادداشت
دکتر تقی میرزایی

پایگاه ۵۹۸: همه ما انسان‌ها دارای آرزو و رویاهایی هستیم که تصویر آینده‌ی مطلوب ما را می‌سازد و ما برای رسیدن به این آینده‌ی مطلوب‌مان تلاش میکنیم.
از سوی دیگر انسان دارای دو ساحت فردی و اجتماعی است و میتواند برای هر کدام از این ساحات دارای آرزو و رویاهایی باشد و تصویر مطلوبی در ذهن داشته باشد. اما این آرزو و رویاهای فردی و اجتماعی مجزی از یکدیگر نیستند و بر هم اثرگذار هستند و هرچه بایکدیگر در یک مسیر و راستا باشند تحقق‌پذیرتر می‌شوند. کلان روایت ما از عالم هستی و نقش انسان مخلوق خدا در آن با توجه به ظرفیت‌ها؛ امکانات و استعدادهایی که داریم آرزوهای ما را می‌سازند.
یک عامل مهم در تحقق‌پذیری آینده‌ی مطلوب ما، انتخاب مجری سیاست‌گذاری‌های کلان و کلی کشور هست. هرچه کلان روایت این مجری از آینده با رویاهای و آرزوی ما در یک مسیر یا نزدیک‌تر به هم باشد، آرزوها و رویاهای ما دست‌یافتنی‌تر می‌شوند. لذا انتخاب این مجری می‌تواند آینده‌ی مطلوب ما را تحقق‌پذیر کند همچنان که این انتخاب میتواند این آینده را دست نایافتنی کند. این انتخاب می‌تواند سرعت رسیدن به آرزو و رویاهایمان را افزایش دهد یا می‌تواند آن را کاهش دهد.
از این‌رو همه‌ی ما اول از همه نسبت به خودمان مسئول هستیم که با انتخاب خود آینده‌ی مطلوب‌مان را بسازیم. بعلاوه نسبت به خانواده، دوستان، آشنایان و مردم‌مان این مسئولیت را داریم که آن‌ها را به خواسته‌هایشان نزدیک‌تر کنیم.
بنابراین همه دوستان عزیز را به مشارکت در انتخابات ریاست‌جماوری چهاردهم در مورخه ۸ تیرماه دعوت می‌کنم تا با انتخاب گزینه‌ای که کلان روایت مطلوب‌تری از عالم هستی، ایران معاصر و ظرفیت‌هایش دارد بتواند در مسیر رسیدن به پیشرفت جهش ایجاد کند.
امید است که در آن صورت وقتی ندای شریفه‌ی "وقفوهم انهم مسئولون" را می‌شنویم سرافراز خواهیم بود.
به امید تحقق رویاهای مردم در جمهوری اسلامی

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها