کد خبر: ۵۳۷۸۹۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
جدیدترین نظرسنجی ایسپا؛
نظرسنجی‌ سازمان جهاد دانشگاهی _ایسپا_ نشان می‌دهد سعید جلیلی از نامزدهای چهاردهمین ریاست جمهوری با اختلاف از رقبای خود پیشی گرفته است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری ۵۹۸: این نظرسنجی که در روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد انجام شده است نشان می‌دهد که آرای جلیلی هم‌اکنون ۲۶/۲ ٪ است و نسبت به نفر دوم این نظرسنجی ۶/۴ ٪ جلوتر است.

رای جلیلی همچنین نسبت به محمدباقر قالیباف، نامزد اصولگرای این دوره از انتخابات نیز ۷/۲ ٪ بیشتر است که این موضوع حاکی از اقبال بیشتر جامعه انقلابی به جلیلی دارد.

سعید جلیلی با اختلاف پیشتاز رقابت‌های انتخاباتی است

همچنین بر اساس این نظرسنجی، ۴۲/۵ % مشارکت‌کنندگان گفته‌اند قطعا در انتخابات شرکت خواهند کرد و ۷/۷ % نیز گفته‌اند به احتمال زیاد شرکت خواهند کرد.

سعید جلیلی با اختلاف پیشتاز رقابت‌های انتخاباتی است

آنچه در داده‌های نظرسنجی قابل توجه است کاهش میزان افراد مردد برای شرکت در انتخابات است که قبل از اعلام نامزدهای نهایی، میزان آن ۱۴/۹ % بوده است و بعد از برگزاری مناظره اول، با کاهش درصد افرادی که به هیچ وجه شرکت نمی‌کنند، به میزان افراد مردد افزوده شده و به ۱۶/۱ ٪ می‌رسد.

سعید جلیلی با اختلاف پیشتاز رقابت‌های انتخاباتی است

شایان ذکر است ایسپا یکی از معتبرترین مراکز افکارسنجی کشور است و که در انتخابات‌های گذشته، نظرسنجی‌های این مرکز بیشترین نزدیکی را با نتایج نهایی داشته است.

همچنین لازم به‌ذکر است که در روزهای گذشته نامزدهای انتخاباتی منتسب به جبهه انقلاب و جناح اصولگرایی از لزوم وحدت و اجماع صحبت کرده‌اند که به نظر می‌رسد با نتایج نظرسنجی‌ مراکز مختلف، سعید جلیلی به عنوان نامزد اصلی جریان انقلاب به مصاف مسعود پزشکیان برود و دیگر نامزدها به نفع جلیلی از دور رقابت‌ها کنار بکشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها