کد خبر: ۵۳۷۸۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
یادداشت؛
دکتر نائینی

پایگاه خبری 598: مستحضرید که امروز بعداز از ظهر در برنامه میزگرد سیاسی یکی از کاندیدا‌ها در شبکه سه سیما وزیر خارجه سابق جمهوری اسلامی در دولت یازدهم و دوازدهم که بعنوان مشاور کاندیدای مزبور در آن برنامه شرکت کرد از میکرفن و نطق یکطرفه و در پایان جلسه سوء استفاده کرد و دوباره برنامه نکبت بار و بی فرجام برجام را با نطق با حرارت خود دفاع نمود.

علیرغم گفته‌های کاندیدای مورد اشاره که بار‌ها در برنامه‌های مختلف سیما در این چند روزه که من کاری با روحانی و دولت او ندارم مبینیم که اکثر اعضای دولت او در ستاد انتخاباتی ایشان حضور فعال دارند وامروز هم دو نفر از آنان در جناحین این کاندیدا بعنوان مشاور نشسته بودند.

از اینهمه دروغ گویی به کجا میخواهید برسید؟ آیا اشغال صندلی ریاست جمهوری که بر اساس قانون اساسی دومین منصب پس از رهبری است و حاصل خون‌های بهترین جوانان و نخبگان این کشور است با دروغگویی و عدم صداقت ممکن است؟ گیرم که رسیدید بعد میخواهید چکار کنید؟ پایه و اساس بنای دولتتان را بر عدم صداقت بگذارید معلوم است که تا ثریا میرود دیوار کج!

هنوز که دوسه سالی از دولت سراسر خسارتتان نگذشته است. هنوز کارخانه‌های تعطیل شده توسط همفکران مشاورانتان وجود دارد که در نوبت راه اندازی توسط رییس جمهور شهیدمان بود. هنوز خون دانشمندان هسته‌ای ما که ترور آنان نتیجه برجامتان بود در جوشش است. هنوز چگونگی شهادت سردار دل‌ها سلیمانی عزیز در نتیجه تعهد شما برای تحویلش مورد مطالبه مردم است. و هنوز نوار لو رفته شما جناب آقای ظریف در مورد عملکرد میدان و دیپلماسی و اعتراض به شهید سلیمانی در گوش ملت وجود دارد. و هنوز قهر و قصد استعفای شما از منصبتان در اعتراض به سفر مخفیانه بشار اسد به همراه حاج قاسم و تلخ کردن شیرینی پیروزی رزمندگان مقاومت بر جنایتکاران داعش در کام ملت ایران را یادمان نرفته است.

یاد همه کشته‌های روزانه ۷۰۰، ۸۰۰ نفر که دولت شما سلامتشان را به fatf گره زد و مانع ورود واکسن کرونا شد را گرامی میداریم.

چه خوب شد که رییسی عزیزمان را خدا خریدار شد که شما از سوراخ‌هایتان بیرون بیایید و دوباره آن روزگار و آن وقایع تلخ را به رخ و به یاد ملت بیاورید.

جناب آقای ظریف ضعیف یادتان است که گفتید آمریکا میتواند با فشار یک کلید تمام پدافند و امکانات نظامی ما را منهدم کند؟ پس چرا در عملیات وعده صادق آن کلید فشرده نشد.

حافظه تاریخی ملت ایران هرچقدر هم کوتاه باشد دو سه سال قبل را فراموش نمیکنند.

بدا بحالتان در روز جزا و پاسخگویی در پیشگاه عدل الهی و خون پاک شهدا.

چقدر جای وزیر امور خارجه شجاع و انقلابی ما شهید دکتر عبداللهیان خالی است.

* دکتر نائینی

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها