کد خبر: ۵۳۷۶۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سرمربی رئال مادرید به بهانه تولد 65 سالگی مصاحبه مفصلی انجام داده است.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه تحلیلی خبری 598 به نقل از 360: کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید مدعی شد که آنها در جام جهانی باشگاه‌ها شرکت نمی‌کنند. سرمربی رئال مادرید در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «ایل جورناله» گفت: «فیفا باید آن را فراموش کند، بازیکنان و باشگاه‌ها در جام جهانی باشگاه‌ها شرکت نخواهند کرد. ارزش هر بازی رئال مادرید 20 میلیون است و فیفا می‌خواهد برای تمام تورنمنت چنین رقمی به ما بدهد. بقیه باشگاه‌ها هم مثل ما این دعوت را رد می‌کنند.» این مسابقات قرار است از 15 ژوئن تا 13 ژوئیه 2025 با حضور 32 تیم برگزار شود و باشگاه‌ها در حال حاضر بر سر پاداش‌ها و حقوق این مسابقات در حال مذاکره هستند.

آنچلوتی درباره وضعیت مودریچ و کروس گفت: «لوکا الگوی کیفیت و حرفه‌ای بودن است. متاسفانه کروس تصمیم گرفت خداحافظی کند و به عنوان یک آلمانی پای تصمیمش می‌ایستد، ولی او به زندگی در مادرید ادامه خواهد داد. به او گفتم که اگر پاییز نظرش را تغییر داد، کافی است زنگ بزند تا دوباره شروع کنیم.»

طرفداری از اینتر در نوجوانی

آنچلوتی که به بهانه تولد 65 سالگی‌اش مصاحبه می‌کرد، گفت: «در کودکی اگر درباره یک فرد 65 ساله صحبت می‌کردند، می‌گفتم که او پیر است. ولی حالا به فرزندانم هشدار داده‌ام. من پیر نیستم و گذشت این سال‌ها را حس نمی‌کنم.» او درباره اینکه چطور در نوجوانی طرفدار اینتر شد، گفت: «پسرعمویم از میلان برگشته بود و به من یک پیراهن اینتر هدیه داد، پس من طرفدار اینتر شدم. ساندرو ماتزولا یک بازیکن رویایی بود و به الگوی من تبدیل شد. من به بونینسنیا هم علاقه داشتم.»

آنچلوتی درباره علاقه‌ فعلی‌اش به میلان و رئال مادرید گفت: «مادرید ویژه است. میلان در قلب من است، چرا که آنجا هم بازیکن و هم مربی بودم و بخش بزرگی از زندگی حرفه‌ای‌ام آنجا گذشته است. رئال رئال است، چه چیز بهتری می‌تواند وجود داشته باشد. اینجا به تاریخ فوتبال احترام می‌گذارند، عکس تمام بازیکنان قدیمی را می‌توانید در مرکز تمرینی ببینید.»

کلوپ، شبیه ساکی

مربیان در هفته‌ها و ماه‌های گذشته شرایط عجیبی داشته‌اند. کلوپ کنار کشید، آلگری برکنار شد، مورینیو به ترکیه رفت و ساری و تودور استعفا کردند. آنچلوتی درباره این اتفاقات گفت: «این شرایط درباره شغل ما همیشه وجود داشته است، ولی مورد کلوپ خاص بود. فشار مداوم، حجم مسئولیت‌ها که بار مضاعفی را وارد می‌کند و وسواس فکری به شما غلبه می‌کند. این اتفاق برای آریگو ساکی هم رخ داد. البته من شور و هیجان نسبت به فوتبال و این حرفه را همچنان دارم. من از لحظاتی عبور کردم که همگی خوشایند نبوده است. بعد از تجربه اورتون من از رادار خارج شدم و من را تمام‌شده و پیر می‌دانستند. بعدا در ناپولی هم این اتفاق تکرار شد.»

او در پیش‌بینی‌اش از یورو 2024 گفت: «کنجکاوم که آلمان را در خانه ببینم، آنها تیم جالبی دارند. ایتالیا بعد از قهرمانی دوره قبل نتوانست تغییر نسل موفقی داشته باشد، پس نمی‌دانم که شانس این تیم چقدر خواهد بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها