کد خبر: ۵۳۶۶۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نایب رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: امیدوارم تکلیف VAR زودتر مشخص شود و هر چند مسئولیت خرید این سیستم با فدراسیون است، اما به کمک وزارت ورزش نیاز داریم.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه تحلیلی خبری 598؛ محمد مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم یادبود مرحوم مسعود اسکویی، اظهار داشت: مرحوم اسکویی یکی از بزرگان ورزش کشور بود و بیشتر در عرصه والیبال فعالیت داشت و برای من یک الگو بزرگ اخلاقی محسوب می‌شود.

وی در رابطه با ورود چند دستگاه VAR به کشور و استفاده نشدن از آن‌ها در این فصل از لیگ برتر، اظهار داشت: وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال همکاری‌های لازم برای تجهیز استادیوم‌های فوتبال به دستگاه VAR را داشتند. یک پیش فاکتور ابتدایی برای این کار صادر شده است. مسئولیت خرید این دستگاه‌ها با فدراسیون فوتبال خواهد بود، اما وزارت ورزش باید بودجه این کار را در اختیار فدراسیون قرار دهد.

وی افزود: امیدوارم تکلیف VAR زودتر مشخص شود و امکانات لازم تهیه شوند تا بتوانیم در فصل آینده از این سیستم استفاده کنیم.

نبی در رابطه با اینکه آیا قول می‌دهد که فصل آینده لیگ برتر با VAR برگزار شود؟ اظهار داشت: اگر بودجه لازم را در اختیار ما قرار دهند، چشم! چون این دستگاه‌ها دارایی محسوب می‌شود و مربوط به ورزشگاه‌ها خواهدبود. برای اینکه این فرآیند زودتر انجام شود و بستر را آماده کنیم به این قضیه ورود کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها