کد خبر: ۵۳۶۵۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جلسه هیئت سه گانه تری اتلون استان تهران در محل اداره ورزش و جوانان شمال شرق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، جلسه یکشنبه 1403/2/16 هیئت سه گانه تری اتلون استان تهران در محل اداره ورزش و جوانان شمال شرق با حضور اعضای هیئت ؛ دکتر جمال محمدی سرپرست هیئت ، دکتر امید عباسی نیک دبیر هیئت و خانم دکتر سمیه آهنگری نایب رئیس هیئت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد .

در بررسی عملکرد سه ماهه هیئت تری اتلون به طراحی و ساخت پورتال الکترونیک ، برگزاری مسابقات ، سازماندهی ارکان هیئت و برنامه های هم افزایی با دیگر هیئت های ورزشی و ارگان های مرتبط پرداخته شد .

در این جلسه دکتر جمال محمدی سرپرست تری اتلون از مدیران دلسوز و جهادی ورزش کشور با بیان اینکه رشته تری اتلون علی رغم جذابیت های فراوان و توجه ویژه دنیا به این رشته و مدال آور بودن آن ، خیلی در کشورمان مورد توجه قرار نگرفته ؛ از ضرورت شناخت رشته تری اتلون توسط مردم و سیاستگذاران و همچنین بذل توجه بیشتر مدیران ورزشی و دیگر هیئت های ورزشی مرتبط نظیر شنا و دومیدانی گفتند و افزودند جهت برنامه های استعدادیابی و برگزاری مسابقات و تجهیز ظرفیت ها و زیرساخت های موجود متناسب با نیاز رشته تری اتلون به بودجه و همکاری بیشتری نسبت به سطح فعلی نیاز است .

در این جلسه دکتر امید عباسی نیک دبیر هیئت تری اتلون افزودند در ایران به دلیل شرایط اقلیمی نسخه ی بومی شده ی از این رشته به صورت ( 2 اتلون ) در حال انجام است از اقدامات مهم دیگری که دکتر امید عباسی نیک به آن اشاره کردند طراحی پورتال الکترونیک هئیت تری اتلون به نشانی www.triathlontehran.ir بود .

همچنین در این جلسه خانم دکتر سمیه آهنگری نایب رئیس هیئت تری اتلون افزودند در بحث استعدادیابی در رشته تری اتلون ؛ با شروع از جامعه آماری دانش آموزی ؛ از دیدگاه علمی و تخصصی بررسی می شود که چه تعداد شناگر داریم و از این تعداد شناگر چه تعداد دونده هستند و از میان این شناگران دونده چه تعداد در دوچرخه سواری مهارت دارند . به عبارت دیگر در سه گانه ورزشی تری اتلون اولویت فنی از مهارت شنا شروع شده و سپس دومیدانی و بعد مهارت دوچرخه سواری بررسی می شود .

خانم دکتر آهنگری همچنین از تهیه و تدوین پروتکل های علمی استعدادیابی همسو با استاندارهای بین المللی و با تمرکز بر شرایط بومی و ژنتیکی خاص مردم ایران و ابلاغ آن به هیئت های استان ها جهت استعدادیابی در سطح کشور خبر دادند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها