کد خبر: ۵۳۵۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
یک مقام سابق پنتاگون گفت: هم اکنون زمان مناسبی برای حمله ی اسرائیل به ایران نیست و چنین حمله ای به طور اجتناب ناپذیری امریکا را به درون جنگ می کشاند.
انتخاب، کالین کاهل معاون سابق دستیار وزیر دفاع امریکا در امور خاورمیانه گفت: هرگونه حمله اسرائیل به ایران منجر به حملات تلافی جویانه این کشور می شود.

وی اضافه کرد: پاسخ ایران به حمله اسرائیل گسترده خواهد بود.

این مقام سابق پنتاگون افزود: حملات تلافی جویانه ایران شامل حملات موشکی به سفارتخانه های امریکا در منطقه و استفاده این کشور از متحدانش در جهت بستن تنگه هرمز می شود.

کالین کاهل گفت: کسی نباید خودش را در خصوص احتمال عدم ورود امریکا به جنگ احتمالی با ایران فریب دهد. در صورت حمله اسرائیل به ایران، آمریکا وارد جنگ با ایران خواهد شد.

معاون سابق دستیار وزیر دفاع امریکا گفت: حمله ی نظامی به ایران منجر به توقف و پایان یافتن برنامه هسته ای این کشور نمی شود.

وی اضافه کرد: باید زمان بیشتری به دیپلماسی داد و البته هنوز هم مشخص نیست که ایران تصمیم به ساخت سلاح هسته ای گرفته باشد.

این مقام سابق پنتاگون گفت: هر کسی که مخالف دستیابی ایران به سلاح هسته ای است، باید نگران حمله نظامی هم باشد.

کالین کاهل اظهار داشت: حمله به ایران شرایطی دارد، مانند انکه دیپلماسی و تحریم ها جواب نداده باشد، ایران تصمیم به ساخت سلاح هسته ای گرفته باشد و اینکه یک حمله نظامی بتواند توانایی های هسته ای تهران را کاهش داد.

وی گفت: دلیل مخالفت من با حمله اسرائیل به ایران آن است که در حال حاضر هیچ کدام از شرایط بالا وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها