کد خبر: ۵۳۵۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
فوتسالیست‌ها با آقای کذایی ارتباط دارند
مدیرعامل باشگاه شهیدمنصوری قرچک گفت: حتی در صورتی که فوتبال ایران نقره داغ هم شود، در کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر شکایت خود خواهیم بود.

کریم منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص عدم صدور رأی کمیته انضباطی درباره تبانی در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: روز گذشته با سازمان لیگ جلسه داشتیم و درباره عدم صدور رأی تبانی پرسیدم که کفاشیان در پاسخ به من گفت هنوز تبانی اثبات نشده است. سئوال من این است که چرا رای را نمیِ‌دهند؟ آن قدر صبر می‌کنند که گیتی‌پسند اسامی را معرفی کند و آن زمان بگویند صلاح نیست تیم را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: ما که عطای این فوتبال را به لقایش بخشیدیم. به این نتیجه رسیدم که رأی را اعلام نمی‌کنند و به همین دلیل تمام بازیکنان خود را آزاد می‌کنم. در این وسط حقی دارد ضایع می‌شود و اگر برای آقای رویانیان مهم است مدارک خود را به کمیته بدهد.

وی با اشاره به رأی هیئت 3 نفره خاطرنشان کرد: در صحبت‌هایی که با کارشناسان داشتیم نظرشان این بود که کم کاری دیده‌اند. گفتند به این نتیجه نرسیدیم که تبانی بوده، یک عده از بازیکنان دوست نداشتند منصوری قهرمان شود و کم‌کاری کردند. این صحبت‌ها مسخره است. پس چرا پول هزینه هتل پرسپولیس پرداخت شده است؟ آقایان این پول را دادند تا درد 11 گل برای پرسپولیسی‌ها کم شود.

مدیرعامل باشگاه منصوری تصریح کرد: ماموریت داشتند سر ما را ببرند و به این هدف خود نیز رسیدند. برای رسیدگی به این پرونده شجاعتی نیاز بود که من این امر را در فدراسیون ندیدم. به همین دلیل بی خیال تیمداری شدیم و تمام بازیکنان خود را آزاد می‌کنم. بگذارید فضا برای کسانی بماند که می‌توانند در این محیط کار کنند. در کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر این موضوع هستیم و حتی تا جایی که فوتبال ایران نقره داغ هم شود پیش می‌رویم.

وی افزود: ما 65 امتیاز کسب کردیم که بازیکنان پرسپولیس بیایند و کاسب شوند؟ خدا می‌داند که چه پول‌هایی این وسط رد و بدل شده است؟ مگر در ترکیه و ایتالیا تبانی ثابت نشد، چرا این امر در ایران صورت نگرفت؟ البته ما هر روز افت می‌کنیم. مطمئن باشید در رقابت‌های قهرمانی آسیا نمی‌توانیم اول شویم و سوم خواهیم شد. فوتسالیست‌هایی هستند که با آقای کذایی در ارتباط هستند و نمی‌گذارند علی صانعی موفق شود.

منصوری عنوان کرد: ما به فوتسال دینی داشتیم که در این چند سال ادا کردیم. هیچ پشتوانه‌ای نیز در این زمینه نداشتیم. اما هم‌اکنون فضا را مناسب نمی‌بینم و بگذارید کسانی که اهل حقه‌بازی هستند در این فضا بمانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها