کد خبر: ۵۳۵۲۱
زمان انتشار: ۰۲:۳۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
«كيهان تا پيارسال براي يك خط نوشتن عليه اپوزيسيون مجبور بود برود 10 نفر را به توبه بيندازد اما دو سال است كه سوژه هايش را از لينك هاي ما پر مي كند».
اين مطلب را پايگاه ضد انقلابي خودنويس كه يكي از سوژه هاي دايمي كيهان است، از قول «عليرضا-ر» فراري مقيم پاريس، عنوان كرد. خودنويس نوشت: 2 سال است كه كيهان بخشي از خبرهاي ويژه اش را با لينك هاي ما پر مي كند. همين كيهاني كه تا پيارسال براي اينكه قادر به نوشتن يك خط بر عليه ما باشد مجبور بود برود ده نفر را به توبه بيندازد.(!) واقعاً تا وقتي كه سايت ها و وبلاگ هاي ما هست اينها چرا بايد براي زدن ما سراغ جاي ديگري بروند؟ ما طي يك قرار ناگذاشته هر روز در كار همديگر بيشتر سرك مي كشيم و صدالبته هم كه به محض رسيدن به هر نكته اي فوراً بايد درباره همديگر افشاگري كنيم. از نظر ما همه ما خائن هستند. اگر خائن نبودند از موسوي با آن سابقه اش در نظام طرفداري نمي كردند. اگر خائن نبودند از كروبي با آنهمه خدمت به جمهوري اسلامي طرفداري نمي كردند. اگر خائن نبودند از رضا پهلوي با آن دماغش طرفداري نمي كردند. وايسا ببينم ديگر كي مانده كه خائن باشد؟... هيچكي. خوشبختانه ما بعد از دو سال از مرحله شناسائي خائن ها با موفقيت عبور كرديم!
سايت مذكور ادامه مي دهد: كار شناسائي خائن ها كه تمام شد مي رسيم به اينكه اپوزيسيون داخل ايران هم خائن هستند چون دو سال است در هيچ تظاهراتي شركت نكرده اند. از جمع نيروهاي داخل هم تمام اصلاح طلب ها بدلائل مشخصي خائن هستند. مي رسيم به سايت ها و شبكه هاي اجتماعي. تمام اعضاء فيس بوك خائن هستند چون از تغيير جمهوري اسلامي حمايت نمي كنند ولي تا يك نفر شلوارش را در بياورد همه شان حمايت مي كنند. تمام اعضاء فرند فيد خائن هستند چون در آنجا گاوبندي مي كنند كه در بالاترين از خيانت هاي همديگر حمايت بكنند. راستي گفتم بالاترين... وااااي... اصلاً يادم نبود كه بالاترين خيلي بيشتر از همه خائن است چون چيزهائي كه «ما» در آن درج مي كنيم جمهوري اسلامي خيلي از آن استفاده مي كند.
سايت وابسته به كاريكاتوريست فراري نشريات زنجيره اي همچنين نوشت: نيك آهنگ كوثر خائن است چون ده سال است كه از اصلاح طلب ها بدش مي آمده ولي حالا هم كه خود ما هر روز به اصلاح طلب ها فحش مي دهيم بدش مي آيد. او اخيراً بطرز مشهودي از رضا پهلوي كه قبلاً بدش مي آمده خوشش مي آيد. خودش هم هي مي خواهد اين قضيه را رفع و رجوع بكند مي ز ند خراب ترش مي كند. از نظر من نيك آهنگ و رضا پهلوي بخاطر مواضع مشتركي كه عليه اصلاح طلب ها دارند با هم به يك توافق ناگفته رسيده اند ولي در بين ما چون اين خيلي غيرطبيعي است كه دو نفر كه نسبت به يك مسئله موضع مشتركي دارند بجاي اينكه بزنند [...] همديگر را دربياورند با هم دوست بشوند، براي همين جفت شان خائن هستند.
همزمان با انتشار اين مطلب شبكه صهيونيستي بالاترين باحمله به يكي از زندانيان آزاد شده كه خواستار حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شده بود، نوشت: اگر تصور مي كنيد كيهان، رجانيوز و فارس يا ايرنا در صف مقدم تبليغات حكومتي براي تشويق مردم به شركت در انتخابات بودند، سخت در اشتباهيد. بلكه [...] خود يك تنه و به شكل خستگي ناپذير و شبانه روزي در حال كشيدن جور رسانه هاي حاكميت بود و اين مسئوليت خطير را برعهده گرفته بود. او براي دعوت به حضور در انتخاباتي كه تحريم كرده بوديم 23 مطلب در 2 هفته نوشت.
بالاترين اضافه كرد: آزادي اين فرد از زندان، احتمالاً مشروط به گرم كردن تنور انتخابات و فريب دادن گروههايي از سبزها بوده است. احتمالاً با افول جنبش سبز، او نسبت به منتفع شدن از جنبش نااميد گشته و بر آن شده كه هم راستا با منافع اصلاح طلبان، فرصت بازگشت را ايجاد كند. يا شايد هم به زندان افتادن، اعتصاب غذا و حكم طولاني مدت اين فرد، همه و همه سناريوي از پيش طراحي شده وزارت اطلاعات براي اپوزيسيون سازي از وي نزد جنبش سبز جهت بهره برداري در آينده به نفع رژيم بوده است. دعوت به شركت در انتخابات نيز در اين راستا ارزيابي مي گردد. او يك شامورتي باز است.

کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها