کد خبر: ۵۳۳۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاعات دفتر رییس جمهور انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفای وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاعات دفتر رییس جمهور انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفای وزرای جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت را تکذیب کرد.
 
محمد شیخان گفت: انتشار اخباری از سوی برخی سایت های خبری وابسته به جریانات سیاسی خاص در خصوص استعفای وزرای جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت هیچ گونه صحت و واقعیتی ندارد.
 
وی افزود:تمام اعضای دولت با قوت و جدیت مشغول انجام وظیفه و خدمتگزاری به مردم هستند.
 
شیخان گفت: نشر این گونه شایعات و اخبار ناموثق ادامه سناریوهای تخریبی و جوسازی برخی گروه ها و جریانات سیاسی است که حیات خود را در تخریب دیگران می بینند و ظاهرا جز اقدامات تخریبی کار دیگری نمی دانند.
 
وی افزود: این گروه ها و دستجات سیاسی با اقدامات خود در حقیقت آرامش و ثبات جامعه را هدف گرفته اند و بی تردید دغدغه مردم را ندارند و این در حالی است که دولت با تلاش و برنامه ریزی های شبانه روزی به دنبال ایجاد شرایط مطلوب برای مردم شریف کشورمان است.
 
سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاعات دفتر رییس جمهور اظهار داشت:با کمال تاسف رسانه های وابسته به برخی گروه های سیاسی ظاهرا به این رویه عادت کرده اند که اخبار دروغی را منتشر کنند و سپس با استناد به آن خبر کذب، اقدامات دولت را مورد هجمه قرار دهند.
 
وی خطاب به رسانه ها توصیه کرد، از دروغ پردازی و شایعه پراکنی بپرهیزند و به جای اینگونه اقدامات در جهت تقویت ثبات و آرامش جامعه گام بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها