کد خبر: ۵۳۳۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
اگر امروز نازی ها در آلمان حاکم بودند با همین روش ها با مخالفین خود و آزادی اندیشه برخورد می کردند. رفتار امروز اسرائیلی ها و مدافعان اسرائیل در منکوب کردن چهره های مطرح و افتخار ادبی آلمان، تکرار همان رفتار و عملکرد نازی ها در 70 سال پیش است...
بولتن نیوز: هفته گذشته گونتر گراس Gunter Grass شاعر و ادیب آلمانی و برنده جایزه ادبی نوبل، شعری سرود که در آن قدرت اتمی اسرائیل را خطری برای صلح جهانی ارزیابی کرد. بلافاصله پس از انتشار این شعر، حمله به وی از سوی محافل و نهادهای صهیونیستی  آغاز شد.




 در سوم اوریل 2012 گونتر گراس بخاطر این شعر از سوی برخی از سایت های وابسته به صهیونیست ها مورد هجوم شدیدترین فحش ها و ناسزاها قرار گرفت. "Arschloch بزرگ" یکی از این فحش ها  و ناسزاها بود و از همان ابتدا گفته شد که وی از اول با یهودیان مشکل داشته است.

 چرا گونتر گراس را متهم به همکاری با نازی ها می کنند. مگر چه مطلب جدیدی در مورد رابطه وی با نازی ها کشف شده که تاکنون پنهان بوده است؟ چطور در چند دهه گذشته وی یک شخصیت پاک و برجسته بوده است اما همین که حقیقت مسلم و واضح را در مورد صهیونیست ها می گوید وی یکباره تبدیل به یک نازی می شود؟  دهها چرای دیگر وجود دارد که دولت آلمان و روشنفکران این کشور باید پاسخ دهند.

چرا زنجیره متهم سازی، بی آبرو سازی، انگ زنی و فشار به منتقدین اسرائیل در آلمان که سالهاست در مورد شخصیت های آزاد اندیش این کشور اعمال می شود، پایانی ندارد؟ مگر آلمان مستعمره اسرائیل است.

 آیا اگر امروز نازی ها در آلمان حاکم بودند با همین روش ها با مخالفین خود و آزادی اندیشه برخورد نمی کردند؟ آیا نازی ها از  صهیونیست ها در مقابله با آزادی بیان پیشتاز ترند؟ رفتار امروز اسرائیلی ها و مدافعان اسرائیل در منکوب کردن چهره های مطرح و افتخار ادبی آلمان، تکرار همان رفتار و عملکرد نازی هاست




این نوع رفتارها نشان می دهد که بین رفتار نازی ها و فاشیست ها با صهیونیست ها هیچ فرقی نیست و هر دو در مقابله با آزادی اندیشه و بیان مانند هم عمل می کنند وهنوز ریشه های تفکر فاشیستی و نازی گرایی  به نوعی بر مردم اروپا سایه انداخته است و لازم است که افکار عمومی و رسانه هاو احزاب و مردم اروپا با آن مقابله کنندو از سیاستمداران خود بخواهند که با این گونه تفکر در اسرائیل و اروپا برخورد کنند واجازه ندهند که در یک کشور متمدن اروپایی، چنین رفتارهایی گسترش یابد.

انتقاد حق بشر امروز است و از قواعد اصلی حقوق بشر است و هرگز نباید به خاطر انتقاد از بمب اتمی و سلاح های کشتار جمعی و همچنین به خاطر رفتار خلاف قاعده اسرائیل درمقابل ملل مسلمان، افراد را منکوب کرد و مورد ناسزا قرار داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها