به گزارش پایگاه خبری 598، روابط عمومی راهآهن درباره این موضوع به ایسنا گفت: در صورت تاخیر بالای سه ساعت، جریمه به مسافران پرداخت میشود.
به گزارش ایسنا، آنطور که در وبسایت شرکت راهآهن آمده، مسافران میتوانند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با اصل بلیت به همراه کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه) به دفاتر فروش بلیت مراجعه و نسبت به دریافت مبلغ خسارت اقدام کنند.
با توجه به جدول مربوطه، در صورت تاخیر سه ساعته ۵۰ درصد قیمت بلیت و در صورت تاخیر پنج ساعته، ۱۰۰ درصد بهای بلیت باید به مسافران پرداخت شود.
همچنین از آنجاکه فاصله تهران تا مشهد کمتر از ۱۲ ساعت است و این قطار شب گذشته تهران را ساعت ۲۱ از مبدأ ترک کرده؛ با توجه به اینکه با پنج ساعت تاخیر صورتگرفته، از ساعت ۱۳ عبور میکند و باید یک وعده ناهار به مسافران داده شود.