کد خبر: ۵۳۳۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

فارس، سرتیپ "حسن الجلالی" معاون وزیر کشور سوریه در امور مدنی در دمشق گفت: وزارت کشور مسئولیت تامین همه امکانات مورد نیاز انتخابات را به عهده گرفته است که از جمله آنها فراهم کردن مکانی است که رای‌دهندگان در آن کاملا آزادانه و به دور از چشم دیگران، برای انتخاب نامزدهای مورد نظر خود استفاده می‌کنند.

با پایان اتخاذ تدابیر لجستیکی و نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات، سوری ها تاکید می کنند افرادی را انتخاب خواهند کرد که برای تقویت اصلاح سیاسی و توسعه به منظور رسیدن به آینده‌ای بهتر تلاش کنند.

یک جوان سوری به خبرنگار العالم گفت: انتخابات آینده پارلمانی فرصتی برای ما جوانان است تا به جهان ثابت کنیم که به طور قانونی از حقوق دموکراتیک خود استفاده می کنیم و برای انتخاب شایسته ترین و مناسب ترین نمایندگان پارلمان به پای صندوق های رای خواهیم رفت.

یک شهروند دیگر اظهار داشت: ما در انتخابات حاضر خواهیم شد و افرادی را برمی گزینیم که برای عمل به همه خواسته های ملت سوریه تلاش کنند.

شمار نامزدهای انتخابات پارلمانی سوریه به بیش از 7 هزار نفر برای رقابت برسر 250 کرسی رسیده است. همچنین حدود 15 میلیون شهروند سوری واجد شرایط رای هستند.

تعداد حوزه های اخذ رای در سوریه 12 هزار و 152 حوزه است.

انتخابات پارلمانی سوریه روز هفتم ماه "می" جاری (18 اردیبهشت) برگزار می شود.

این انتخابات برای اولین بار زیر نظر دستگاه قضائی مستقل طبق قانون جدید انتخاباتی برگزار خواهد شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها