کد خبر: ۵۳۲۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

فارس، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی فردا با ذوب آهن گفت: در تمام دنیا دربی ها مهم است و این دربی هم شرایط خاص خودش را دارد. در کنار این موضوع قهرمانی هم برای ما مهم است.

وی افزود: از نظر کار خودمان سعی می کنیم کیفیت همیشگی را نشان دهیم. تاکنون نتایج خوبی گرفتیم و سعی می کنیم با پیروزی در بازی فردا قهرمانی را در همین بازی بدست آوریم. نسبت به بازی قبلی که با ذوب آهن انجام دادیم شرایط تیم تغییر کرده، آن موقع اواسط جدول بودیم اما امروز شرایطمان متفاوت است و چیزی تا قهرمانی فاصله نداریم. بازیکنان ما نشان دادند در بازی های لیگ و آسیا لیاقت قهرمانی را دارند و در بازی فردا سعی داریم هواداران را راضی نگه داریم.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که ذوب آهن همیشه مقابل سپاهان با انگیزه بوده و نتایج خوبی هم گرفته، گفت: من زیاد وارد این مسائل نمی شوم ولی از دیدگاه من با توجه به بازیکنانی که داریم و کیفیت خوبی که دارند امیدوار به کسب پیروزی هستیم.

سرمربی سپاهان در مورد محرومان ومصدومان این تیم برای بازی فردا تصریح کرد: مصدوم و محروم نداریم و همه می توانند بازی کنند. ذوب آهن فارغ از جایگاهی که دارد با انگیزه مقابل ما قرار می گیرد پس بازی خطرناکی داریم.

کرانچار در ارتباط با شایعه تبانی در دربی اصفهان عنوان کرد: از طرف خودم می گویم ذوب آهن یک تیم با انگیزه است و بازی فردا مثل دوئل می ماند که در یک شهر انجام می شود. بازیکنان این دو تیم کاری به این شایعات ندارند و به دنبال حفظ اعتبار خود هستند. من فقط به تیم خودم فکر می کنم اما انتظاری که از ذوب آهن داریم یک تیم قوی و با انگیزه است و بر اساس همین اعتماد تیم را ارنج می کنم.

وی در خصوص اینکه برنامه ات برای این بازی فردا چیست، اظهار داشت: بعد از بازگشت از دوبی به بازیکنان استراحت دادم. امروز روی مسائل تاکتیکی کار می کنیم. بازی های ذوب آهن را آنالیز کردیم. روی دو موضوع تاکید داریم. یکی آرامش در کنار بازی و یکی پرسینیگ مشخص.

سرمربی سپاهان در مورد فشردگی مسابقات این تیم و خستگی بازیکنان گفت: در کشورهای اروپایی تیم ها در چند جبهه می جنگند و هیچگاه یاد ندارم مسی یا رونالدو گله یا ناله کرده باشند. تیم ما حرفه ای است. نزدیک به 20 بازیکن همسطح داریم که در موقع لزوم از آنها استفاده می کنیم. تیم خسته نیست و فرم خوبی دارد و بازیکنان را آماده کردیم تا در فاصله نزدیک مقابل هم بازی کنند.

کرانچار در خصوص اینکه ذوب آهن در دربی بهتر نتیجه گرفته گفت: کاری به این مسائل نداریم. نتایج قبلی برای مربیان قبلی بوده است. کار خود را انجام می دهیم.

وی در مورد صحبت های فتح الله زاده که گفته اگر ذوب آهن برنده شود به این تیم پاداش می دهد، عنوان کرد: افراد آزادند هر چه می خواهند بگویند. ما به پیروزی خودمان فکر می کنیم و مهم این است که دست خودمان است که قهرمان شویم. حتی اگر در بازی فردا ببازیم باز سرنوشت قهرمانی دست ماست. راه برای تیم استقلال بسته است. آنهابا 5 امتیاز با ما فاصله دارند. این صحبت ها دردی را دوا نمی کند.

کرانچار در مورد مصاحبه رحمان احمدی که عنوان کرده در پایان فصل در این تیم نمی ماند، گفت: رحمان به نظر من بهترین گلر فعلی ایران است ولی شاید صحبت هایی که مطرح می شود به خاطر روزهای آخر فصل باشد و قراردادهای و پیشنهادهایی که به بازیکنان داده می شود.

وی در مورد اینکه بنگر گفته اگر ذوب آهن، سپاهان را ببرد به بازیکنان ذوب پاداش می دهد، تصریح کرد: باید بگویم هر فردی مسئول حرف های خودش است و بازیکن باید بداند چه می گوید و مسئولیت حرفش را بپذیرد. بنگر هم خودش باید پاسخ دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها