کد خبر: ۵۳۰۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز یکشنبه با نفت تهران گفت: بازی سنگینی در پیش داریم و نفت یکی از تیم‌هایی است که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند و بازیکنانش انگیزه زیادی دارند. با این حال ما هم برای گرفتن هر سه امتیاز به میدان می‌رویم زیرا دوست داریم در پایان فصل در رتبه خوبی در جدول قرار بگیریم. نفت از ابتدای فصل جزء چهار پنج تیم بالای جدول بود  و ما هم تلاش می‌کنیم در جمع شش تیم اول جدول قرار بگیریم.

سرمربی داماش گیلان در مورد وضعیت محمد محمدی، اظهار داشت: محمدی در دیدار با ذوب آهن در فهرست 18 نفره تیم قرار داشت. در دیدار با صبا به دلیل انجام بازی روی چمن مصنوعی و مصدومیت او را در فهرست 18 نفره قرار ندادیم اما در بازی با نفت محمدی در این فهرست قرار خواهد داشت. مشکلی با این دروازه‌بان ندارم. ضمن اینکه فراهانی دروازه‌بان داماش خیلی خوب کار کرده است. عملکرد مدافعان و دروازه‌بان تیم داماش در هشت دیدار گذشته بسیار خوب بوده به طوری که در این مدت فقط سه گل دریافت کرده‌ایم. فراهانی می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند.

تارتار در مورد اینکه فصل آینده هم در داماش حضور خواهد داشت یا نه خاطرنشان کرد: نشست‌های خوبی با عابدینی داشته‌ام که بسیار هم امیدوار کننده بوده اما مشکل داماش این است که مالک این تیم هنوز مشخص نیست و معلوم نیست که این تیم متعلق به چه سازمان یا شخصی است. توصیه‌ام به مسئولان این است که هرچه سریع‌تر وضعیت مالکیت باشگاه داماش را روشن کنند زیرا فصل آینده نزدیک است. باید این مشکلات حل شود تا هر مربی‌ای که می‌آید با فراغ بال کار کند.

وی در مورد اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: سپاهان روی کاغذ شانس اول قهرمانی است، تراکتورسازی هم شانس دارد اما استقلال شانس زیادی برای قهرمانی ندارد.

مربی پیشین پرسپولیس در مورد وضعیت این فصل سرخپوشان و در خطر سقوط قرار گرفتن این تیم به فارس گفت: امکان ندارد پرسپولیس سقوط کند اما من نگران مسابقات آسیایی این تیم هستم. بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر دچار مشکلات روحی و روانی شده‌اند و در این وضعیت نقش سرمربی حیاتی است. این مصطفی دنیزلی است که باید بازیکنان را جمع و جور کند. لیگ و جام حذفی برای پرسپولیس از دست رفته و فقط لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است. این مسابقات می‌تواند سکوی پرتابی باشد.

تارتار اضافه کرد: پرسپولیس برای موفقیت در آسیا هیچ بهانه‌ و کمبودی ندارد و مدیران این باشگاه تمام امکانات لازم را برای موفقیت پرسپولیس فراهم کرده‌اند. حیف است چنین تیمی در آسیا وارد حاشیه شود. پرسپولیس به جز درون دروازه و دفاع چپ در بقیه پست‌ها بازیکنانی در حد تیم ملی دارد. در آسیا هم که مدیران باشگاه با جذب بازیکنان خوب وضعیت تیم را بهبود بخشیده‌اند.

وی در مورد اینکه برخی کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند دنیزلی مربی ضعیفی است، گفت: من با دنیزلی کار نکرده‌ام اما آنطور که شنیده‌ام و به من گفته‌اند تمرینات دنیزلی بیشتر تمریناتی عمومی است که نمی‌تواند نقاط ضعف پرسپولیس را برطرف کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها