کد خبر: ۵۳۰۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

آيت الله مصباح يزدي كه براي شركت در انتخابات مرحله دوم مجلس به شهر تهران سفر كرده است،‌ صبح امروز با حضور در صندوق شماره ۴۴۸ تهرانپارس راي خود را به اين صندوق انداخت.

به گزارش رجانيوز،‌ آيت الله مصباح يزدي در حالي امروز براي شركت در انتخابات مجلس در شهر تهران حاضر شد كه پيش از اين و در مرحله نخست انتخابات مجلس نيز به همراه خانواده به اين شهر سفر كرده و راي خود را در صندوق راي شهر تهران انداخته بود.اين درحالي است كه خانواده علامه مصباح يزدي نيز براي شركت در مرحله دوم انتخابات به همراه ايشان در محل صندوق راي 448 تهرانپارس حاضر شدند.

علامه مصباح يزدي پس از ريختن راي خود در صندوق آراء و در پاسخ به درخواست خبرنگاران براي بيان توصيههاي انتخاباتي اظهار داشت: توصیه بنده به خودم و تمام دوستانمان این است که خدا را فراموش نکنیم.

به گزارش فارس،‌آیت‌ا‌لله مصباح در توصیه‌ به نمایندگانی که در دور دوم انتخابات، توسط مردم انتخاب شده و به مجلس راه می‌یابند، نيز تصریح کرد: آنها باید ببینند خدا از آنها چه خواسته و طبق آن عمل کنند، لذا حفاظت از دین و دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین وظیفه نمایندگان منتخب محسوب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به کاندیداهایی که در این دوره وارد مجلس نمی‌شوند نیز گفت: آنها سعی کنند در پست دیگری که بهتر می‌توانند به کشور خدمت کنند وارد شوند و در عین حال به نمایندگان مجلس کمک‌های فکری و مشورتی داشته باشند تا بتوانند از این طریق دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین رویکرد مجلس نهم متذکر شد: برای ما همیشه اسلام مهم است از این رو نمایندگان در مجلس آینده باید همت خود را اجرای احکام اسلام و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب قرار دهند.

آیت‌الله مصباح تأکید کرد: یکی از دستورات اسلام پیروی از ولی‌فقیه و رهبری است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر نمایندگان همواره خدا را در نظر داشته باشند و از مقام معظم رهبری حمایت کنند، همه مشکلات ما حل خواهد شد.

خبر مرتبط

روایتی از حضور علامه مصباح در شهر تهران برای شرکت در انتخابات
علامه مصباح گفتند وقتی جنس نابی مثل"آرمانخواهی "مورد توجه باشد، جنس قلابی هم زیاد می شود

 

تصاوير حضور علامه مصباح يزدي در صندوق راي 448 تهرانپارس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سلمان فارسی
UNITED STATES
۲۱:۵۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۰
سلام!!!
خداوند علامه را برای ما نگه دارد ودشمنانش را بکشد.
الهی آمین
15 ساله از تهران
پاسخ
sharmandeh
UNITED STATES
۰۳:۱۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۰
خدا حفظشون کنه
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۴
که چی ؟ مثلا که چی بشه؟ رای قاطع مردم تهران به آقای مطهری جواب خوبی باید باشه برای خیلی ها که بدونن مردم خادم ملت می خواهند نه نوکر دولت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها