کد خبر: ۵۲۹۳۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
در سومین جشنواره روابط‌عمومی و مسؤولیت اجتماعی، همراه اول موفق به دریافت نشان‌ عالی مسؤولیت اجتماعی ۶ ستاره و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه شنبه 7 شهریور ۱۴۰۲، با حضور روابط عمومی سازمان ها و شرکت های پیشرو در زمینه مسؤولیت اجتماعی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد که علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در حوزه حقوق و آزادی های اجتماعی مهمانان ویژه آن بودند.

 

در این مراسم پس از سخنرانی هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام «آنه گرت آبارزوا» رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد و پروفسور «وی آن ویزر» رئیس انجمن بین المللی مسؤولیت اجتماعی صنفی (CSR) به صورت آنلاین سخنرانی کرد.

 

آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در بخشی از پیام خود با بیان اینکه پیشرفت اقتصادی نباید منجر به تاثیرات منفی بر جامعه شود، عنوان کرد که تنها باور به ابزارهای ارتباطی و روابط عمومی است که می تواند جلوی این موضوع را بگیرد و در این مسیر مسوولیت اجتماعی باید در کنار روابط عمومی باشد.

 

در این جشنواره که هدف از برگزاری آن «کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی و مدل تعالی و سرآمدی از طریق روابط عمومی» عنوان شده، ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسؤولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز انجام شد.

 

طبق تعریف این جشنواره، «مسؤولیت اجتماعی» یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولاً پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسؤول، به عملکردی فراسازمانی می اندیشد و کمک می کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسؤولیت اجتماعی حرکت کند.

 

مسؤولیت اجتماعی شرکت ها که به بررسی نقش و مسؤولیت آنها در اجتماع و توجه به ارزش های اخلاقی می پردازد، با کمک به جامعه به مسؤولیت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی در آن محیط و جامعه توجه دارد و در این راستا با اتخاذ تاکتیک های لازم و از طریق کمک های فراتر از مسؤولیت قانونی به رشد و قوام محل و جامعه فعالیت خود از طریق حامی گری و انجام اقدامات لازم می پردازد.

 

با همین رویکرد، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که در راستای تحقق چشم انداز خود، فعالیت های مسؤولیت اجتماعی اش را ذیل سه محور «حمایتگری و اسپانسرینگ»، «فعالیت های بشردوستانه» و «محیط زیست» تعریف کرده، توانست در این جشنواره دو نشان برتر را کسب کند.

 

هیأت داوران سومین جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی به پاس توجه، تاکید، برنامه ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسؤولیت اجتماعی توسط مدیریت ارتباطات همراه اول، نشان عالی مسؤولیت اجتماعی پیشرفته را به این شرکت تقدیم کرد.

 

همچنین به پاس رعایت و تعهد به اجرای کدهای اخلاقی و ضوابط مربوط به استفاده از ظرفیت های ارتباطات و روابط عمومی در صیانت از محیط زیست و مقابله با تغییرات آب و هوایی، تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی به همراه اول اعطا شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها