کد خبر: ۵۲۸۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید سلامت و بدون حاشیه باشد، گفت: صلاح نظام و مجلس باید حرف نخست مجلس باشد.

کامران باقری لنکرانی چهارشنبه شب در گردهمایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرستان ری که در مسجد خاتم‌‌النبین (ص) شهرری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نکات مهم برای همه انسان‌ها این است که شناخت درستی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خودشان داشته باشند و مناسب با موقعیت خودشان حرکت کنند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: در آیه‌ای از قرآن کریم می‌فرماید «اگر کسی کاری از دستش بر می آید و انجام ندهد کفران نعمت کرده.»

وی در ادامه عنوان کرد: اگر کسی می‌داند حق انتخاب دارد باید حتما از آن استفاده کند و انتخابات جمعه حق همه مردم است که باید در صحنه حضور داشته باشند که یک نوع شکران نعمت الهی است.

باقری لنکرانی تاکید کرد: بانوان هم خودشان رای می‌دهند و هم افراد خانواده را تشویق به حضور می‌کنند که بیعت با آرمان‌های رهبری و امام راحل است و به لطف خدا بهترین‌ها را هم انتخاب می‌کنند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کسی که قدرت سیاسی دارد و از آن برای رفع مشکلات مردم و تقویت نظام استفاده نکند در حقیقت کفران نعمت کرده است، مومن باید ظرفیت‌ها را بشناسد و مطابق وظیفه‌اش عمل کند.

وی در ادامه با تاکید بر پاسخگویی نمایندگان مجلس در مورد مسئولیتش یادآور شد: نمایندگان باید در برابر این چهار سال پاسخگو باشند و احساس مسئولیت کنند. آدم ناامید اگر رفت به مجلس و امیدی به اصلاح مجلس و مشکلات مردم نداشت صلاحیت ورود به مجلس را ندارد.

باقری لنکرانی با بیان اینکه اهمالی که در قوای سه‌گانه وجود دارد نباید به گردن تحریم‌های بیفتد، خاطرنشان کرد: فضای مجلس باید سلامت و بدون حاشیه باشد، کسانی که نقاط ضعف فعلی را گردن تحریم‌ها می‌اندازند هنوز ملت ایران را شناخته‌اند و ظرفیت‌های نظام را نمی‌دانند.

وی اضافه کرد: اشکال ما در کشور این است که این همه ظرفیت‌های خوب در کشور داریم و با این مردم خوب از آنها استفاده نمی‌کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه صلاح نظام و مجلس باید حرف نخست مجلس باشد، تصریح کرد: وفاداری باید نسبت به مردم باشد نه نسبت به احزاب و گروه های مختلف. باید صلاح نظام و صلاح مردم حرف نخست مجلس را بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها