کد خبر: ۵۲۸۸۲
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
استاندار تهران گفت: عده اي در بحث شير و لبنيات مرتكب تخلف شدند كه جرايم سنگيني را براي آنها وضع كرديم. دومين مرحله برخورد با كساني كه در بحث عرضه شير و فرآورده هاي لبني به مردم اجحاف كردند از امروز آغاز مي شود.
مرتضي تمدن در گفت وگو با ايسنا، درباره آخرين تصميمات اتخاذ شده براي كنترل قيمت شير در بازار گفت: آخرين مراحل كارشناسي قيمت شير انجام شد و مجموعه اي كه در بحث شير اثرگذار و تعيين كننده هستند مورد كارشناسي قرار گرفته كه در جلسه تنظيم بازار هفته گذشته بررسي شد و چون داراي ابهاماتي بود كارشناسي مجدد شد و اين هفته نتيجه نهايي را در جلسه تنظيم بازار كشور مشخص خواهم كرد و معين مي شود كه شير با چه قيمتي و چگونه عرضه شود.
استاندار تهران تصريح كرد: پيش بيني ما اين است كه بازار خودش را پيدا خواهد كرد و در شرايط تعادل قرار مي گيرد و متناسب با واقعيت عرضه و تقاضا قيمت ها متعادل مي شود.
وي تاكيد كرد: اگر افرادي ريشه هاي گراني را مي دانند و يك طرفه قضاوت مي كنند به نظرم نيت ديگري را به جز دلسوزي براي مردم دارند و اگر كساني نمي دانند توصيه مي كنم با هر جايگاهي كه دارند درباره اين موضوع مطالعه شده صحبت كنند.
وي درباره برخي انتقادهاي اخير در خصوص گراني كالاها گفت: اينكه عده اي بنشينند و با بيانيه، سخنراني و رهنمودهاي بدون پشتوانه كارشناسي بخواهند مساله گراني را حل كنند مشكل حل نمي شود و اين حرف ها خريداري ندارد و براي مردم نيز قابل قبول نيست.
تمدن اظهار كرد: دولت هيچگاه مردم را در عرصه مسايل اقتصادي تنها نگذاشته و از اين به بعد نيز تنها نخواهد گذاشت و با همه وجود تلاش خواهد كرد كه شرايط را براي مردم فراهم كند كه كمترين مشكل و سنگيني در معيشت را داشته باشند.
قيمت شير خام و لبنيات
تا 10روز آينده
ارزان مي شود
دبير انجمن صنفي صنايع لبني اعلام كرد: با توجه به روند كاهشي نرخ علوفه پيش بيني مي شود كه تا 10روز آينده قيمت شير خام و به تبع آن محصولات لبني ارزان شود.
رضا باكري در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: با توجه به اينكه فصل برداشت علوفه داخلي آغاز شده است، پيش بيني مي شود قيمت نهاده هاي دامي طي هفته آينده كاهش يابد كه به تبع آن دامداران شير خام را با قيمت پايين تري در اختيار صنايع لبني قرار مي دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
وجدانا به این استاندارتان بگویید چند روز پیش که عده ای را جریمه سنگین کردی . قیمت شیر از
1200 به 1500 تومان افزایش یافت . مردم ضرر کردند و پول جریمه به جیب دولت رفت . در حقیقت مردم جریمه شدند . ایندفعه مردم را جریمه سنگین نکن . چون قیمت سنگین تر بالا میرود. شر مرسان .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها