کد خبر: ۵۲۸۷۱
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
عملکرد پرسپولیس برابر الهلال عربستان که منجر به شکست این تیم در ورزشگاه آزادی شد، آنقدر ضعیف و البته عجیب بود که هر احتمالی را در مورد بازیکنان این تیم می شد داد اما هیچکس به این سوال پاسخ نداد که چرا از بین 11 بازیکنی که به میدان رفته بودند تنها یک خارجی عملکرد موفقی داشت و همه بازیکنان ایرانی که در زمین بودند عملکردی ضعیف و پرانتقاد داشتند.

* کم کاری بی غیرت ها!
اولین جمله ای که بعد از شکست یک بر صفر پرسپولیس برابر الهلال از زبان تماشاگران بیرون آمد " بازیکن بی غیرت" بود که البته به یک شعار همیشگی و تقریبا تکراری در چنین بازی هایی تبدیل شده است. با این حال منظور مشخص تماشاگران به کم کاری و تنبلی عجیب بازیکنان بود که در دیدار با نماینده عربستان حتی چند قدم دنبال توپ نمی دویدند. با این حال سرخپوشانی که با خبرنگاران گفتگو کردند هیچکدام این کم کاری را نپذیرفتند.
*دلیل افت پرسپولیس چه بود؟
هر چند بازیکنان پرسپولیس در پایان این دیدار حاضر نشدند بپذیرند که برابر الهلال کم کاری کرده اند و غیرت لازم را به خرج نداده اند، اما هیچکدام هم به این پرسش پاسخ ندادند که دلیل افت این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا چه بوده؟ اگر کم کاری و به زعم تماشاگران بی غیرتی در کار نبوده است، پس چه عاملی باعث شد پرسپولیس برابر الهلال این نمایش ضعیف و دور از انتظار را داشته باشد؟
*هدف تخریب دنیزلی بود؟!
یکی از گمانه زنی هایی که بعد از این بازی مطرح شد و محور اصلی صحبت های اهالی فوتبال و هواداران قرار گرفت این بود که برخی بازیکنان می خواهند مصطفی دنیزلی را خراب کنند تا وی موقعیتش را در پرسپولیس و بین هواداران از دست بدهد. هر چند با بررسی چند نشانه می توان این گمانه زنی را کمی نزدیک به واقعیت دانست اما زمانی که صحبت های پیشکسوتان این باشگاه را می شنویم نمی توان خیلی به صحت این ماجرا اعتماد کرد.مهدی تارتار مربی و بازیکن سابق پرسپولیس در این مورد می گوید: خودم در سال های نه چندان دور بازیکن بودم و می دانم بازیکنان امروز پرسپولیس به این شرایط واقف هستند که پس از چند هفته شکست در زمین تمام تلاش خودشان را انجام داده تا پیروز چنین میدان مهمی شده و سربلند زمین مسابقه را ترک کنند. اصلا قبول ندارم بازیکنان مقصر این شکست ها باشند زیرا مسائل روحی-روانی و فنی، عامل اصلی این باخت ها بوده که تنها شخص سرمربی باید پاسخگوی آنها باشد.
*انگشت اتهام به سمت کریمی
در میان همه بازیکنان پرسپولیس علی کریمی تنها مردی بود که تا قبل از دیدار با الهلال حتی در صورت شکست پرسپولیس بازهم از سوی هواداران تشویق می شد اما پس از دیدار با الهلال برخی تماشاگران هم شعارهایی علیه وی دادند و خواستار جدایی اش از این تیم شدند.
برخی معتقدند اختلافی که او با مصطفی دنیزلی داشت و اتفاقاتی که در هفته های اخیر رخ داد این ذهنیت را به وجود آورد که کریمی نخواست در دیدار برابر الهلال با تمام توان بازی کند تا به نوعی علیه سرمربی تیمش اقدام کند. البته کریمی این اتهامات را قبول ندارد و معتقد است که روز بدش بوده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.
این در حالی است که گفته می شود او تیم فصل آینده اش را هم مشخص کرده و در مصاحبه بعد از بازی تلویحا اشاره کرد که می خواهد فصل بعد از پرسپولیس برود. شاید مقصد او یک تیم آمریکایی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها