کد خبر: ۵۲۶۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

فارس به نقل از سایت فوتبال ایتالیا‌، دیدار اودینزه و لاتزیو که به برتری 2 بر صفر اودینزه انجامید با حاشیه‌های بسیار همراه بود.

در این دیدار یکی از تماشاگران در دقیقه پایانی بازی سوت خود را به صدا درآورد و موجب شد بازیکنان لاتزیو به تصور اینکه دیدار به پایان رسیده به سمت رختکن بروند. در همین حین یکی از بازیکنان اودینزه به بازی ادامه داد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این موضوع خشم برخی از بازیکنان بیانکوچلستی را به دنبال داشت و درگیری‌هایی نیز پس از این اتفاق در زمین رخ داد.

فدریکو مارکتی دروازه‌بان لاتزیو و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به سمت داور رفته و از او خواستند در مورد پذیرش گل اودینزه تجدید نظر کند ولی داور به همراه کمک‌های خود گل را پذیرفته و سوت پایان بازی را نیز به صدا درآوردند. افزایش اعتراض‌ها به درگیری منجر شد. در این میان مارکتی داور را هل داد که ممکن است به محرومیت او از ادامه فصل بینجامد.

دروازه‌بان لاتزیو در این مورد گفت: وقتی داشتیم با داور در مورد اتفاق‌های دیدار حرف می‌زدیم، او به من گفت که زمین را ترک کنم و چیزی نگویم. سپس رویش را از من برگرداند. فقط برای اینکه بتوانم توجهش را به خودم جلب کرده و صحبت‌هایم را با او ادامه دهم، 3 یا 4 بار او را صدا زدم ولی او رویش را برنگرداند. آن زمان بود که سعی کردم او را از رفتن باز داشته و با او صحبت کنم.

مارکتی عنوان کرد: همواره رفتار خوبی با داوران داشته‌ام. زمانی هم که به رختکن داوران رفتم دوست داشتم در مورد اتفاق‌های رخ داده صحبت کنم تا همه چیز روشن شود ولی آنها در آن زمان به هیچ وجه علاقه‌ای برای صحبت کردن از خود نشان ندادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها