کد خبر: ۵۲۵۸۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
بانک آینده، به‌منظور حمایت و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان و سپرده‌گذاران خود، نسبت به طراحی خدمات متنوع بانکی و اعتباری اقدام کرده است.
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی بانک آینده، تمام مشتریان بانک آینده می‌توانند از طیف وسیعی از خدمات جذاب و منطبق بر نیازمندی‌های روز در کم‌ترین زمان با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، بهره‌مند شوند.
از جمله این خدمات منحصر به‌فرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  •  اعطای «ایران‌کارت» در سطوح آبی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم و بهره‌مندی از مزایایی هم‌چون: برگشت نقدی حاصل از خرید، استفاده از تخفیفات ویژه فروشگاه‌های طرف قرارداد، خدمات CIP فرودگاهی و دریافت هدایای مناسبتی. 
  • اعطای تسهیلات رفع احتیاجات ضروری تا سقف 1250 میلیون ریال با شرایط ویژه و بازپرداخت 36 ماهه.
  • اعطای کارت اعتباری با شرایط ویژه تا سقف 2 میلیارد ریال. 
  • اعطای تسهیلات خرید، به‌منظور خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با شرایط ویژه و بدون نیاز به ارائه ضامن در قالب طرح‌های «طراوت» و «جهاد کالا».
  • تخفیف در کارمزدهای خدمات بانکی در حوزه‌های صندوق امانات، صدور ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی و هم‌چنین پیش‌دریافت و میان‌دریافت نقدی بابت صدور اعتبارات اسنادی برای مشتریان ویژه.
  • تأمین نقدینگی مورد نیاز مشتریان ویژه در مواقع ضروری، به‌صورت اعطای تسهیلات در قالب اعتبار در حساب جاری و عقد خرید دین  با شرایط ویژه.
  • اعطای تسهیلات کمک‌هزینه خرید خودرو برای مشتریان متقاضی خرید خودرو که دارای حساب وکالتی نزد بانک آینده هستند.
بانک آینده همواره تداوم دستاوردها و موفقیت‌های خود را در گرو همراهی و حمایت مشتریان و سپرده‌گذاران خود می‌داند و به‌پاس این همراهی، از تمام توان و ظرفیت خود در راستای ایجاد ارزش‌افزوده و رضایت‌مندی هر چه بیش‌تر مشتریان، بهره خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها