کد خبر: ۵۲۵۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه خبری آتی نیوز، خبرهای رسیده از منابع وابسته به شورای رجوی حاکی است که روز ۲۳ ژوئن آینده، میتینگی برای همبستگی با سازمان جاسوسی موساد و گرامیداشت سالروز "ترورهای باشکوه ایران”،در دهکده ویلپن فرانسه برگزار خواهد شد.
 
آنها از هم اکنون دست به کار شده و با بسیج اعضای وابسته به خود در صدد جلب سیاهی لشگر از کمپ های پناهندگی و آژانس های گردشگری اروپا می باشند.

سالن نمایشگاه دهکده ویلپن که در شمال پاریس واقع شده است، ۵۸ روز دیگر شاهد تجمع افراد اجیر شده غیر ایرانی برای کف زدن به سخنرانی مریم رجوی خواهد بود. بازار این تجمع را مهمانانی داغ خواهند کرد که برای هر سخنرانی سفارش شده مبلغی بین ۴۰٫۰۰۰ تا ۱۶۰٫۰۰۰ دلار از مجاهدین پول دریافت کرده اند. کسانیکه هم اکنون در آمریکا پرونده داشته و بدلیل همکاری با یک سازمان تروریستی و دریافت پول از مجاهدین، تحت پیگرد مقامات قضایی قرار گرفته اند.

خبرگزاری های بین المللی و فرانسوی که در میتینگ سال های گذشته مجاهدین حضور یافته بودند، در همان ایام گزارش دادند که بر روی صندلی سالن جلسات مریم رجوی، مهاجران رومانیایی، آلمانی شرقی، آفریقایی و لهستانی هایی نشسته بودند که با هزینه مجاهدین برای گردش مجانی به پاریس آورده شده بودند.
خبرنگار تلویزیون فرانس ۲۴ که با گردشگران مجانی مصاحبه کرده بود، افشا ساخت آنها نه تنها ایرانی نیستند بلکه هیچگونه آشنایی قبلی با این گروه تروریستی نداشته اند. بسیاری از آنان مشغول به گفتگو با هم یا چرت زدن بودند و برایشان عجیب بود که یک گروه تروریستی هزینه گردش آنان در پاریس را بخاطر یک سخنرانی نامفهوم و بی تاثیر پذیرفته است. با این حال دستگاه تبلیغاتی مجاهدین در صدد بود شرکت کنندگان را ایرانیان مهاجر و تعداد آنان را ۱۲۰٫۰۰۰ نفر ذکر کند که با افشاگری خبرنگاران رسانه های بین المللی با شکست مواجه گردید.

گفتنی است، همزمان با فروپاشی تشکیلات تروریستی گروهک مجاهدین خلق در عراق، وقت آن رسیده است که دولت فرانسه نیز با اقدامی شجاعانه کشور خود را از وجود خطرناکترین تروریست های ایرانی پاک نموده و آنان را بخاطر ۳۰ سال عمل تروریستی پشت میز محاکمه بکشاند.

حضور گروه تروریستی مجاهدین در فرانسه نقض آشکار تعهدات بین المللی در مبارزه با تروریسم بوده و چشم پوشی از اینگونه اجتماعات، بستر مناسبی برای رشد تروریسم و خشونت در فرانسه می باشد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها