کد خبر: ۵۲۴۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
کوچک زاده:
یک نماینده مجلس معتقد است: متاسفانه در دور اول شاهد وجود چنین افراد و چنین افکارهایی بودیم و بنده به سهم خودم می بینم که در این دور دوم از سوی برخی که سوابق طولانی هم متاسفانه در جبهه متدینین دارند تشدید شده.

عصر امروز، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس همواره پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران بوده است که این موضوع همواره مورد تاکیدات مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

در همین راستا و با توجه به نزدیکی زمان برگزاری مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حساسیتی که این دوره انتخابات برای میهن اسلامی می تواند داشته باشد، درنظر دارد تا در این فرصت باقی مانده با نامزدهای راهیافته به دور دوم انتخابات گفتگو و راهکارهای این افراد را برای مشارکت حداکثری مردم و حضور هرچه پورشور تر مردم جویا شود.

آنچه در ادامه می آید ماحصل گفتگوی خبرنگار ما با مهدی کوچک زاده نامزد معرفی شده جبهه پایداری است که از نظر می گذارنیم:

* درحقیقت از انتخابات در جمهوری اسلامی دو هدف تعقیب می شود، یکی اثبات حضور مردم در صحنه و نمایش مردم سالاری در جمهوری اسلامی و دیگری برای روی کار آمدن آن روش و سلیقه ای را که برای اداره جامعه می پسندند. بخشی که برای اثبات حضور در صحنه حاضر می شوند و در دور اول اکثریت را دارند، این ها ممکن است در دور دوم آن احساس دور اول را نداشته باشند و در انتخابات شرکت نکنند.

* من فکر می کنم به هر حال آن عده ای که شرکت می کنند این ویژگی را دارند که نسبت به سلیقه افرادی که می خواهند برای آنها به اصطلاح شیوه اداره جامعه را با قانون گذاری تعیین کنند هم حساسند و بیشتر این گونه افراد در دور دوم شرکت می کنند.

* یکی از ویژگی های انسان اصولگرا پرهیز از تهمت و دروغ است. اصولگرا پایبند به موازین اخلاقی و دینی در رفتار خود است. اگر کسانی مرتکب رفتارهای خلاف اخلاق و احکام دینی می شوند در عرصه تبلیغات انتخاباتی، اصلا نام این افراد اصولگرا نیست و به قول معروف این نام (اصولگرا) را برای ظاهر خود انتخاب کردند که منافع شان را تامین بکنند.

* متاسفانه در دور اول شاهد وجود افراد و افکارهایی در جهت تخریب بودیم و بنده به سهم خودم می بینم که در این دور دوم از سوی برخی که سوابق طولانی هم متاسفانه در جبهه متدینین دارند تشدید شده. تهمت زدن ها، دروغ گفتن ها و معلوم نیست چه اتفاقی قرار است که بیفتد.

* واقعا اینکه یک عده ای یا یک جماعتی و یا یک فردی وارد مجلس بشود اینقدر مهم و با ارزش است که به خاطر آن موازین و اصول دینی را انسان زیر پا قرار دهد و این برای من سوال جدی شده است.

* اگر خدا بخواهد و مردم کسانی را به مجلس بفرستند که به جای پرداختن به دعواها و کشمکش های سیاسی، اولویت اول کشور را درک بکنند مجلس آینده به نظر بنده باید تنها و تنها و همه وقت خودش را صرف رفع مشکلات بکند که در اثر تحریم های بیگانگان تشدید هم شده است و آن مسائل برمی گردد به بحث تولید، اشتغال، تقویت پول ملی، سرمایه داخلی و کارگر ایرانی و به نظر بنده اینها اولویت اول مجلس نهم باید باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها