کد خبر: ۵۲۳۷۳
زمان انتشار: ۱۸:۱۳     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
کارشناس رسانه با بیان اینکه در پاسخ به کشیش دیوانه آمریکایی و تبلیغات رسانه های بیگانه در حال پیش تولید مستندی درباره یوسف ندرخانی است گفت: خوشبختانه بصورت ابتدایی نظر قوه قضاییه برای همکاری برای ساخت این مستند مثبت بوده است.

«نادر طالب‌زاده» کارگردان و مستندساز در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد قرآن سوزی کشیک آمریکایی و عنوان این مطلب که این کار در اعتراض به بازداشت ندرخانی در ایران است گفت: این اولین باری نیست که ما در این زمینه‌ها کوتاهی می کنیم. موارد مشابهی هم وجود داشت که بعلت عدم توجه ما، یک جبهه ای به ناحق علیه ما تشکیل شد و به لطماتی را وارد کرد.

 

*نباید کوتاهی های گذشته ادامه پیدا کند

 

وی با بیان اینکه در این موارد حداقل اطلاع رسانی و کار رسانه ای صورت نمی گیرد افزود: ما آنقدر کوتاهی کردیم که در ماجرایی مثل سکینه محمدی سه رییس جمهور را مقابل ما قرار دادند و مدام بیانیه صادر کردند ولی از این طرف ما آنقدر جواب ندادیم و مقابل کار قوی رسانه ای آنها سکوت کردیم که کار به آنجا کشیده شد.

طالب‌زاده تصریح کرد: در سکوت محض رسانه های ما در همان موقع فیلم «سنگسار ثریا» ساخته و حتی در مدارس ما پخش و توزیع شد ولی ما باز هم سکوت کردیم.

 

* یک اطلاع رسانی، ماجرا سکینه محمدی را خواباند

 

وی در ادامه افزود: بعد از مدتی وقتی درباره سکینه محمدی مستندی ساخته شد و ما از سکوت مطلق درآمدیم و نشان دادیم این خانم مظلومی که درباره آن تبلیغ می کنند چطور شوهرش را به قتل رسانده و بعد عمل خلاف اخلاق مرتکب شده ناگهان فتنه‌ها خوابید.

 

*مقابل خلاف گویی ها درباره یوسف ندرخانی فقط سکوت کردیم

 

طالب زاده در ادامه درباره قرآن سوزی کشیش آمریکایی و ربط دادن آن با دستگیری یوسف ندرخانی در ایران گفت: الان مدتی است بوق های تبلیغاتی غرب به بهانه دستگیری یک ناکشیش در ایران به صدا درآمده است.

 

وی افزود: یوسف ندرخانی فردی که عنوان می شود به دلیل مسیحی شدن قرار است در ایران اعدام شود پرونده جنایی دارد ولی اینطور تبلیغ می شود که او به دلیل ارتداد به اعدام محکوم شده است و جالب اینکه در ایران هم به جز موارد بسیار اندک کسی پاسخگوی این مورد نیست و این طور می شود که یک دیوانه ای می آید و به بهانه دستگیری یک کشیش در ایران قرآن سوزی می کند.

 

*در یک مستند پاسخ کشیش دیوانه آمریکایی را می دهیم

 

«نادر طالب‌زاده» خاطرنشان کرد: قرار است به اتفاق یک تیم، مستندی را درباره یوسف ندرخانی و پرونده او بسازیم و نیتمان این است که در این مورد به دنیا اطلاع رسانی کنیم و به آنها بفهمانیم که این اطلاعاتی که رسانه های سلطه به خورد آنها می دهد غلط و برای مقاصد سیاسی است.

 

* نظر مثبت قوه قضاییه برای کمک به مستند درباره ندرخانی 

 

وی افزود: دوستان ما در قوه قضاییه خوشبختانه مثبت برخورد کرده اند و امیدواریم بتوانیم با همکاری آنها به این مهم دست پیدا کنیم چراکه بدون همکاری آنها این امر امکانپذیر نیست.

 

وی افزود: این کار هم بار وزارت خارجه ما را سبک می کند و هم کار قوه قضاییه و دستگاههای دیگر را و هم مردم را از این همه هجمه ناجوانمردانه نجات می دهد.

وی پیشنهاد کرد که برای پاسخ به این حمله ها باید با یک مهندسی دقیق و ایجاد یک موسسه قوی و مستقل به جنگ نرم دشمن پاسخ دهیم.

طالب‌زاده تصریح کرد: در این زمینه دستگاههای ما باید همکاری کنند تا ما بتوانیم جلوی این اتفاقات را رصد کنیم یعنی درستش این است که خود همین دستگاههای رسمی پیگیر کار باشند تا بتوانیم جلوی این هجمه را بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها