کد خبر: ۵۲۲۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

ثبت‌نام برای دریافت معرفی‌نامه ارز دانشجویی از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، از امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه، امکان ثبت‌نام و درخواست دریافت معرفی‌نامه بانک برای دریافت ارز دانشجویی در سامانه نشا میسر می‌شود.

دانشجویانی که تا کنون نامه معرفی به بانک دریافت نکرده­‌اند یا افرادی که خواستار دریافت نامه برای نیمسال آتی تا پایان تابستان ۱۳۹۱ هستند یا افرادی که قصد شروع به تحصیل در خارج از کشور را دارند و ویزای دانشجویی اخذ کرده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و درخواست ارز دانشجویی اقدام کنند.

ثبت‌نام متقاضیان ارز دانشجویی زمانی نهایی می‌شود که محل موردنظر خود را از میان گزینه‌های پیشنهاد شده در ثبت درخواست نامه بانک انتخاب کرده باشند.

معرفی‌نامه به بانک در روزهای ۲۲ اردیبهشت‌ماه و ۵ خردادماه در تهران و شهرستان‌های اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه، شیراز، ساری، کرمانشاه، رشت، کرمان و زنجان توسط اعضای کانون مؤسسات و شرکت­های اعزام دانشجو توزیع می‌شود.

براساس این گزارش، متقاضیان باید مبلغ ۲۰ هزار تومان را به شماره حساب ۳۶۰۵۸۳۰۵۸ یا شماره شبا ۰۱۸۰ ۰۰۰۰ ۰۰۰۰ ۰۳۶۰ ۵۸۳۰ ۵۸ IR۲۶ متعلق به کانون مؤسسات و شرکت‌های اعزام دانشجو نزد بانک تجارت شعبه هرمزان (کد ۳۳۸۰)، واریز کنند و هنگام مراجعه برای دریافت معرفی‌نامه به همراه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها