کد خبر: ۵۲۲۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ،انتخابات را یک همایش ملی دانست و گفت: لیست جبهه متحد اصولگرایان با هوشمندی تدوین شده و ساعت‌ها برای آن وقت گذاشته شده است؛ لذا باید از این لیست حمایت کرد.

فارس، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور روز یکشنبه طی سخنانی در همایش جبهه متحد اصولگرایان، اظهار داشت: اگر بخواهیم از تاریخ درس بگیریم، باید بدانیم که شعارهای نهضت مشروطه همان شعارهای انقلاب ماست و پیشاپیش این حرکت هم در آن زمان روحانیون بودند، اما دلیل شکست نهضت مشروطه این بود که این نهضت روحانیون را کنار گذاشت و از چهره‌های وابسته به غرب استفاده کرد.

وی افزود: ما در جریان انقلاب رهبری هوشمند مثل امام داشتیم که در اصول پافشاری می‌کرد و تاکید داشت که سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست ماست.

تقوی ادامه داد: در جریان انقلاب امام و شخصیت‌های ارزشمند اجازه ندادند که مسیر انقلاب تحت تاثیر برخی تلقینات قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: هرجا که روحانیت خواسته مردم در صحنه باشند، مردم در صحنه حضور پیدا کردند و این بخاطر رهبری امام و برکات انقلاب است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، اظهار داشت: از حدود یک سال و نیم قبل بحث انتخابات در جلسات مجمع روحانیت مبارز شروع شد و مقرر شد که با جامعه مدرسین در این رابطه هماهنگی لازم را داشته باشیم.

تقوی با اشاره به تدوین منشور اصولگرایی ادامه داد: اصولگرایان بعد از فراز و نشیب‌های فراوان در دوران حاکمیت و بعد از پشت سر گذاشتن فتنه متوجه شدند که نباید صحنه را خالی کنند.

وی گفت: در جریان فتنه مجموعه‌ای از افراد با واسطه یا بی‌واسطه با خارج کشور ارتباط داشتند و بر همین اساس بود که رهبری تشخیص دادند که نباید سکوت کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: اگر مجلس قدرتمند داشته باشیم از بسیاری جهات خیالمان راحت است، چرا که مجلس کار ریل‌گذاری را انجام می‌دهد.

تقوی تاکید کرد: مجلس هوشمند باعث حفظ انقلاب می‌شود و مملکت به درستی روی ریل حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین جبهه متحد را پایه‌گذاری کردند، اضافه کرد: مجلس در جاهای حساس از کشور دفاع کرد و مقابل مستکبرین ایستاد لذا ما از مجلس حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما در انتخابات دور دوم هم باید حضور گسترده‌ای داشته باشیم، ادامه داد: انتخابات یک همایش ملی است و ما وظیفه داریم که در این صحنه حضور داشته باشیم.

تقوی حضور در انتخابات را بیانگر عشق و علاقه مردم به سرنوشت مردم دانست و گفت: حضور در انتخابات مرحله دوم مانند مرحله اول بسیار مهم است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اظهار داشت: لیست جبهه متحد با هوشمندی تدوین شده و ساعت‌ها برای آن وقت گذاشته شده است؛ لذا باید از این لیست حمایت کرد.

تقوی با بیان اینکه ما نیازمند اجرای دقیق قانون هستیم، گفت: یکی از راهبردهای اساسی ما پیروی از قانون است چرا که قانون ضعیف بهتر از بی‌قانونی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها