کد خبر: ۵۲۲۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
سردار اسماعیل کوثری در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
باید تخریب در خصوص این دو جبهه را به دو بخش تقسیم کرد؛ بخشی از این تخریب ها بیرون از این دوجریان است و افرادی که در خارج از جریان اصول گرایی قرار دارند اقدام به این تفرقه افکنی می کنند و بخشی دیگر نیز افرادی هستند که به صورت نااگاهانه و نا خواسته اقدام به تخریب علیه جریان اصول گرایی می کنند و باید در این مورد این افراد مراقب باشند تا در دام نیفتند؛ اگر در این زمینه دقت نداشته باشیم مطمئناً خواسته افرادی که هیچ علاقه ای به این دوجبهه ندارند میسیر خواهد شد که به هیچ عنوان جالب نخواهد بود.
 به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598- محمد کوثری نماینده منتخب استان تهران در مجلس هشتم و کاندیدای نمایندگی آن در دور نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص موج تخریب های و فضای ناسالم رقابتی در انتخابات و هم چنین تحلیل رقابت در شهر تهران به گفتگو با 598 پرداخت.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس هشتم در خصوص هجمه های اخیر علیه آیت مصباح یزدی؛ اصل هجمه را امری منفی دانست و اظهار داشت: هجمه به هر شخصیتی مخصوصاً آیت الله مصباح به هیچ وجه قابل قبول نیست و این تخریب از جانب هر کسی باشد مذموم است و ما باید در تمام امور مخصوصاً فضای انتخابات اخلاق را رعایت کنیم و احترام بزرگ تر ها بر همه ما واجب است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم چنین در خصوص تخریب های جبهه پایداری و نتیجه عکس آن افزود: جبهه پایداری بر اساس اصول اصولگرایی کار خود را دنبال می کند و کار های خودر را پیش برده است. اگر هر کسی دست به تخریب رقیب مقابل خود بزند مطمئن باشید که در نزد مردم نتیجه آن عکس است و باید نتیجه عکس آن را باید ببینند و این حرکت تخریبی نیز در میان جناح ها اگر صورت بگیرد و این جناح های سیاسی دست به تخریب بزند و این امر را به مردم نشان دهد که ما برتر هستیم قابل قبول نیست و باید جناح ها برنامه های خود را ارائه دهند و در خصوص آن صحبت کنند و در این مورد نیز باید اصل اخلاق را رعایت کرد و ما باید همیشه از نکات خود و توانمندی ها خود در این زمینه صحبت کنیم و به مردم کارها خود را ارائه دهیم و به این صورت ما به نتیجه مطلبوب می رسیم.

وی هم چنین در خصوص ریاست آتی مجلس نیز آن را منوط به شکل گیری مجلس نهم دانست و در این باره گفت: باید در این باره بیشتر تامل کرد و صحبت در این موضوع زود است.

اسماعیل کوثری هم چنین در خصوص تخریب های که علیه دو جبهه پایداری و جبهه متحد به وجود آمده و شکل گرفته نیز اشاره داشت: باید تخریب در خصوص این دو جبهه را به دو بخش تقسیم کرد؛ بخشی از این تخریب ها بیرون از این دوجریان است و افرادی که در خارج از جریان اصول گرایی قرار دارند اقدام به این تفرقه افکنی می کنند و بخشی دیگر نیز افرادی هستند که به صورت نااگاهانه و نا خواسته اقدام به تخریب علیه جریان اصول گرایی می کنند و باید در این مورد این افراد مراقب باشند تا در دام نیفتند؛ اگر در این زمینه دقت نداشته باشیم مطمئناً خواسته افرادی که هیچ علاقه ای به این دوجبهه ندارند میسیر خواهد شد که به هیچ عنوان جالب نخواهد بود.

این نماینده در ادامه هم چنین در خصوص نتایج انتخابات تهران نیز پرداخت و نتایج آن را از آن اصول گرایان دانست و ادامه داد: مردم در دور اول نیز دقیقاً نشان دادند که به این دولیست پایبند هستند و به آن اعتماد دارند و این دوره هم مردم به همین دو لسیت اعتماد خواهند داشت و از این دو لیست نمایندگان وارد مجلس خواهند شد.

وی هم چنین احتمال برنده شدن جبهه پایداری را بیش از جبهه متحد اصولگرایان دانست و افزود: در مرحله اول همان طور که جبهه پایداری 5 الی 7 درصد جلوتر بود و در مرحله دوم نیز احتمال این قضیه و جلوتر بودن جبهه پایداری بیشتر است.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها